וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר בנט זעם – ערוץ 10 גנז חצי מהראיון שערך ירון לונדון

26.6.2017 / 16:02

אתמול התראיין השר בנט ל"לונדון וקירשנבאום" בראיון שעלה לטונים גבוהים, ושבעקבותיו זעם שר החינוך על כך שהערוץ הבליט בכיתוב לאורך כל הראיון את נושא ההדתה. גורם בתוכנית לוואלה ברנז'ה: "נושאי הריאיון השתנו. בטעות לא עודכן הסטרייפ"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החלק שלא נגנז. השר בנט/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערוץ 10 גנז מאתר האינטרנט שלו חצי מראיון עם נפתלי בנט בתוכנית "לונדון וקירשנבאום" לאחר שהשר זעם על הכיתוב שהודבק לראיון. אתמול (ראשון) התארח שר החינוך בתוכנית של ירון לונדון והעניק ראיון ארוך, שכלל בין היתר דיון על קלקיליה ועל הקוד האקדמי בבתי הספר. ואולם, הראיון שעלה באתר נענע10 נערך ושונה בצורה משמעותית, כאשר חצי מהראיון נחתך – הדיון על הקוד האקדמי - והתמונה והכיתוב שונו.

התוכנית שעלתה לאתר היא באורך כ-37 דקות, אך התוכנית הקודמת היא באורך של כ-44 דקות, כלומר מהראיון המדובר נחתכו כ-7 דקות. בפתח התוכנית לונדון אף אומר כי "חלק נכבד מהתוכנית נקדיש לראיון עם בנט", כאשר הראיון באתר באורך כ-7 דקות בלבד. החלק שנגנז עוסק בדיון על "ההדתה" בבתי הספר ועל בגרות חמש יחידות מתמטיקה. הכיתוב שמופיע באתר הוא "נוביל את הממשלה לעצירת הרחבת קלקיליה", והחלק החסר לווה בכיתוב "משנה חינוכית: קוד אתי באקדמיה והדתה בביה"ס".

ירון לונדון מרכז שיקומי רעות פרק 3. צילום מסך
טונים גבוהים. ירון לונדון/צילום מסך

"חלק מהתקשורת החליטה שאני חשוך"

"'הדתה', 'קוד אתי', 'דתי'...כמובן שכשהייתי באולפן לא יכולתי לראות זאת. לא היה לי מושג על התרגיל המכוער"

במערכת "לונדון וקירשנבאום" מנסים זה זמן רב להביא את שר החינוך לראיון ובסוף הוא נעתר. ואולם, כפי שעולה מהפוסט שהעלה אמש שר החינוך – הוא ממש לא היה מרוצה מהראיון לתוכנית. בנט כתב: "ערוץ 10, תתביישו. חברים, תכירו טכניקת שטיפת מוח בתת-מודע: "מיסגור"--framing. ציבור עוקביי: זה חשוב. תקראו ותשתפו. המטרה: 1000 שיתופים. הנה סיפור המעשה: לאחר שנה של אינספור הפצרות נעניתי להגיע לראיון בתכנית "לונדון". עכשיו תסתכלו על הכיתוב: 'משנה חינוכית: קוד אתי באקדמיה והדתה בביה"ס'. ובתמונת הרקע: 'הדתה', 'קוד אתי', 'דתי'...כמובן שכשהייתי באולפן לא יכולתי לראות זאת. לא היה לי מושג על התרגיל המכוער".

עוד כתב, "בראיון עצמו הקוד האתי כלל לא עלה (!) ו-80% מהזמן דיברנו על המהפיכה במתמטיקה ומדעים. לא הדתה ולא שמדתה. אבל הצופה הממוצע יוצא תחת רושם של הדתה/קוד אתי. זה אותו ערוץ 10 שהמציא 'ספר הדתה' מגעיל שאושר בתקופת יולי תמיר ושיקר ואמר שזה בתקופתי. זה אותו ערוץ שרק אמש פימפם מסכת שקרית על 'הדתה'. (תכניסו לכם לראש כבר--אני לא רוצה להחזיר אף ילד בתשובה או 'להדת' אותו וכל הקשקושים שלכם)".

לטענתו, "חלק מהתקשורת החליטה שאני חשוך, עושה הדתה, מחזיר בתשובה, נבער וכל דבר נורא, וללא קשר למציאות ידביקו לי את זה. מהפיכה במתמטיקה? לא מעניין. הדתה. צמצום גודל כיתות? פיהוק. הדתה. סייעת שנייה ב4600 גני ילדים? הדתה-שמדתה. אבל יודעים מה ערוץ 10? נגמר. יש דבר שנקרא פייסבוק וציבור. יותר לא נאפשר לכם לייצר פייק ניוז בשקט. כשתשקרו, נחשוף אתכם כאן. אז חבר'ה, תלחצו "שתף" עכשיו. ערוץ 10, תתביישו לכם. שוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"במהלך הראיון הנושאים השתנו"

מנגד, גורם בחדשות 10 אומר היום לוואלה ברנז'ה כי "ניסוח הסטרייפ הוכן מראש לפי נושאי השיחה שירון לונדון תכנן לעסוק בהם מול שר החינוך. ואולם במהלך הראיון בין השניים, בשידור חי, כפי שקורה לעיתים רבות, נושאי הריאיון השתנו. בטעות לא עודכן הסטרייפ. בתום השידור, ועוד לפני שהשר בנט פרסם את הפוסט, שוחח עורך התוכנית עם השר, התנצל והבטיח לטפל בעניין במסגרת השידורים בדיגיטל, וכחלק מהסכמה זו החליט העורך שלא להעלות את כל הריאיון לדיגיטל".

טרם התקבלה תגובה מערוץ 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully