וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם זה הולך כמו ריאליטי ומתנהג כמו ריאליטי - אז זה ריאליטי"

27.6.2017 / 15:34

כשברקע הפיצול הקרב של ערוץ 2 ועם לא מעט צלקות מהפקות יקרות יותר ("הכפר") או פחות ("אהבה עיוורת"), ערוץ 10 מנסה את מזלו שוב בז'אנר הריאליטי עם עונה שנייה ל"זוג מנצח VIP ". האם מדובר בתפנית אסטרטגית? מנכ"ל הערוץ ורשבסקי לא מכחיש

יח"צ - חד פעמי
אסטרטגיית "הערוץ הרזה" נשמרה עד היום, למעט חריגות קטנות, ובהתאם - כישלונות קטנים

"למרות שאמרנו שלא נשדר תכניות ריאליטי ולמרות שניסינו להתאים את הפורמט ללוח השידורים של ערוץ 10 - אם זה הולך כמו ריאליטי ומתנהג כמו ריאליטי - אז זה ריאליטי", כך אמר לוואלה ברנז'ה מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי, לקראת עליית התוכנית "זוג מנצח VIP ". עוד אמר ורשבסקי, "אנו מקווים ש'זוג מנצח' יהיה ממתק טלוויזיוני לקיץ הלח שעומד להיות כאן".

זו תהיה עונה שנייה לריאליטי "זוג מנצח VIP", כאשר העונה הראשונה שודרה במהלך 2014 והשיגה נתוני צפייה מרשימים במונחים של ערוץ 10, עם ממוצע של 14.5% ו-375,000 צופים בפרק. ואולם, המעניין יותר הוא עצם הבחירה בז'אנר, המהווה תפנית אסטרטגית.

כזכור, כחלק מתוכנית קיצוצים רחבה בערוץ 10 שבוצעה באותה שנה, ורשבסקי החליט לוותר על הפקת תכניות מגה ריאליטי (כמו למשל "עד סוף העולם" ו"הכפר") ולהשקיע יותר בתוכניות תעודה הנחשבות זולות להפקה, או במשדרי חדשות מיוחדים. האסטרטגיה שהחלה באותה שנה, לקראת מתן הרישיון ועם עזיבתו של מנכ"ל הערוץ דאז רפי גינת - וזכתה לכינוי "הערוץ הרזה", נשמרה עד היום, למעט חריגות קטנות, ובהתאם - כישלונות קטנים.

יוסי ורשבסקי. ראובן קסטרו
אז אמרנו. יוסי ורשבסקי/ראובן קסטרו

בלון ניסוי

כזכור, בחורף האחרון העלה ערוץ 10 למסך את תכנית ההיכרויות "אהבה עיוורת" בהגשת סיון קליין

זו לא הפעם הראשונה בה הערוץ מנסה את מזלו עם הבלחות ריאליטי. כזכור, בחורף האחרון העלה ערוץ 10 למסך את תכנית ההיכרויות "אהבה עיוורת" בהגשת סיון קליין - שבוטלה כעבור עונה אחת בלבד. לכך ניתן להוסיף גם את "גיבורים" שנחשבת לדוקו ריאליטי והניבה נתוני צפייה יפים. כעת, כשברקע גם הפיצול המתקרב של ערוץ 2, נראה כי בערוץ מפריחים שוב בלון ניסוי.

הפורמט של "זוג מנצח VIP " נמכר ושודר בהצלחה רבה ב-12 מדינות ברחבי העולם - בהן דרום אפריקה, גרמניה, ברזיל וסין. את התוכנית עורך רועי שלייפר, וחברת הפקה היא "אבוט המאירי". במסגרת התוכנית יוכנסו מספר זוגות מפורסמים לווילה במרכז הארץ למשך חודש ויתמודדו עם שורת אתגרים ומשימות, שבהם יבדקו עד כמה הם מכירים באמת זה את זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully