וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוכי פלר מונתה ליו"ר ועדת הטלוויזיה במועצת הרשות השנייה

2.7.2017 / 8:57

יו"ר ויצו ישראל לשעבר מונתה לעמוד בראש ועדת הטלוויזיה במועצת הרשות השנייה ותחליף בתפקיד את יו"ר הוועדה הקודמת, עו"ד דורלי אלמגור, שנבחרה לכהן כיועצת המשפטית של הרשות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוכי פלר/מערכת וואלה!, צילום מסך

יוכי פלר, לשעבר יו"ר ויצו ישראל, מונתה לעמוד בראש ועדת הטלוויזיה במועצת הרשות השנייה. פלר תיכנס לתפקידה לאחר שיו"ר הוועדה הקודמת, עו"ד דורלי אלמגור, נבחרה לכהן כיועצת המשפטית של הרשות השנייה. ההחלטה של יו"ר הרשות השנייה, אוה מדז'יבוז', בנושא המינוי אושרה ביום חמישי האחרון בישיבת המועצה של הרשות. פלר מכהנת כחברת מועצת הרשות השנייה ב-7 השנים האחרונות ועומדת בראש הוועדה שהקימה הרשות לבחינת ייצוג הנשים בערוצי הטלוויזיה המסחריים.

ועדת הטלוויזיה במועצת הרשות השנייה אחראית לפיקוח על השידורים בערוצים המסחריים ולהסדרתם בהתאם לחוק ולכתבי הזיכיון של הזכיינים השונים. בנוסף, הוועדה אחראית לוודא כי קיים תמהיל נכון בלוח השידורים מבחינת גיוון ואיכות לוחות השידורים וכי אכן גופי השידור עומדים בהתחייבויות למכסות התוכן. כמו כן הוועדה אחראית על פיקוח על אזכורים מסחריים אסורים בשידור. הוועדה גם מקיימת פיקוח על תכני הפרסומות ועל היקף הפרסומות המשודר.

פלר מסרה: "ועדת הטלוויזיה היא מגופי הרגולציה החשובים בפיקוח על השידור המסחרי בישראל. אני משוכנעת כי גם בתפקיד זה אמשיך את ההכנה המקדימה של הרשות לקראת המעבר הצפוי לרישיונות, בצורה הטובה ביותר שתשרת את הצופים הישראליים. מודה על האמון שהעניקו לי חברי המועצה ויו"ר הרשות".

מדז'יבוז' אמרה: "שוק הטלוויזיה עומד בפני אחת התקופות החשובות ביותר מאז הקמתו בישראל. הבחירה ביוכי פלר, אשר מאחוריה שנים רבות של עשייה למען הציבור, תסייע לוודא כי כל החלטה וכל מהלך בשוק יעשו תוך איזון בין שמירה על האינטרס הציבורי לסיוע לגופי השידור בשינויים הצפויים בתקופה זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully