וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: "גלובס" חוזר הביתה - המערכת תעבור לת"א

4.7.2017 / 14:49

פרסום ראשון: לוואלה ברנז'ה נודע כי הבעלים החדש של "גלובס" מתכוונת לבצע בקרוב שינוי משמעותי ראשון במערכת ולהעביר אותה מראשון לציון בחזרה לתל אביב - שם שכנה בשנותיו הראשונות של העיתון הכלכלי

בניין מערכת גלובס. ראובן קסטרו
בניין מערכת גלובס/ראובן קסטרו

הבעלים החדש של "גלובס" מתכוונת בקרוב לבצע שינוי משמעותי ראשון במערכת העיתון הכלכלי, ולהעביר אותה בחזרה לתל אביב – כך נודע לוואלה ברנז'ה. מערכת העיתון ממוקמת כיום בראשון לציון, בבניין שהיה בבעלות אליעזר פישמן, הבעלים הקודם של העיתון. עדיין לא ידוע לאיזה נכס תעבור המערכת, ובעלי "גלובס" בוחנים מספר אפשרויות.

מערכת "גלובס" כבר שכנה בעבר בתל אביב, בתחילת שנות ה-80, בשנותיו הראשונות של העיתון. אם אכן המערכת תעזוב את ראשון לציון, זה יהיה לאחר שבשנת 2016 קבוצת ידיעות עברה לעיר במהלך גדול, שכלל צמצומים בקבוצה ואיחוד מערכות.

לפני כשבועיים הודיעה אלונה בר און באופן רשמי לעובדי "גלובס" על העברת הבעלות של קבוצת "מוניטין-גלובס" לידיה ולידי ענת אגמון, בשותפות שווה. בנוסף, היא הכריזה על מינויו של יובל סיגלר למו"ל "גלובס". סיגלר הוא גם הבעלים של "טיים אאוט תל אביב" ושל המגזין "את".

מלבד סוגיית הנדל"ן, השאלה המהותית ביותר כיום נוגעת לזהות העורך החדש של "גלובס", כאשר עד כה לא מונה אף אחד באופן רישמי לתפקיד. מאז פרישתו של חגי גולן בפברואר האחרון, משמש אלי ציפורי, סגן העורך הראשי, כעורך בפועל. גורם המעורה בפרטים טוען כי בשלב זה הבעלים החדש לא ממהר להכריז על מינוי קבוע לתפקיד. לא מן הנמנע שבסופו של דבר ציפורי אכן ימונה באופן רשמי לעורך הראשי.

טרם התקבלה תגובה מ"גלובס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully