וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום, צינור: אחרי 12 שנה - גיא לרר בדרך החוצה מערוץ 10

4.7.2017 / 16:23

פרסום ראשון: לוואלה ברנז'ה נודע כי מגיש "הצינור" גיא לרר מנהל משא ומתן מתקדם עם הזכיינית רשת זאת בנוסף להצעה שקיבל בתקופה האחרונה מתאגיד השידור הציבורי. כזכור, גם גיא פינס עתיד לעזוב את הערוץ. ערוץ 10 בתגובה: "לא ניגרר להרפתקאות תקציביות חסרות אחריות"

גיא לרר בטקס פרסי הטלוויזיה. מגד גוזני
גיא לרר בטקס פרסי הטלוויזיה/מגד גוזני

אחרי 12 שנה, גיא לרר בדרך החוצה מערוץ 10. לוואלה ברנז'ה נודע כי מגיש "הצינור" גיא לרר מנהל משא ומתן מתקדם עם הזכיינית רשת זאת בנוסף להצעה שקיבל בתקופה האחרונה מתאגיד השידור הציבורי. אלא אם תתרחש תפנית בלתי צפויה, לרר צפוי לעבור לזכיינית ערוץ 2 לקראת המעבר ל-7 ימי שידור אשר יתקיים בנובמבר השנה. לא ברור עדיין האם הוא צפוי לעבור עם תכניתו או להפיק תכנית חדשה.

לרר החל את דרכו בשנת 2005 ככתב מגזין בערוץ. לפני כעשר שנים הוא החל להגיש את פינת "הצינור" בחדשות השבת עם אשרת קוטלר ולפני שבע שנים הפינה הפכה לתכנית יומית, תחילה בחצות ומאוחר יותר בשידורי הפריים טיים של הערוץ. התכנית זכתה בשני פרסי אקדמיה ולאחרונה הביאה למהפכת אי ההפללה אחרי קמפיין ממושך עם פרויקט החזית, קמפיין עליו זכה לרר בפרס דיגיט לשנת2017.

לפני כשנה נחסם עמוד הפייסבוק הפרטי של לרר על ידי פייסבוק למשך מספר שעות, לאחר שגם העמוד של "הצינור" נחסם בעקבות הפרת זכויות יוצרים לתקופה של 30 יום.

זו אינה העזיבה היחידה של טאלנטים מערוץ 10 - עזיבה אשר עשויה לגרום לשינוי כמעט מוחלט של הפריים טיים של הערוץ דווקא בתקופה קריטית בה גופי השידור ממתגים את עצמם לקראת פיצול ערוץ 2 והקרב המתחמם על לבם של הצופים. לפני מספר שבועות פורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה כי גם גיא פינס צפוי לעזוב את הערוץ ולעבור עם תכנית הבידור והרכילות שלו "ערב טוב" לזכיינית ערוץ 2 קשת.

גיא לרר סירב להגיב לידיעה. מערוץ 10 נמסר בתגובה: "ערוץ 10 לא ייגרר להרפתקאות תקציביות חסרות אחריות ונחוש להמשיך לשמור על מסגרת תקציבית שפויה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully