וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס האפי: אדלר חומסקי מוביל עם 11 זכיות

וואלה ברנז'ה

5.7.2017 / 10:10

אדלר חומסקי הוא הזוכה הגדול בטקס עם 11 פרסים ואל המקום השני הגיע מקאן ת"א עם 9 פרסים. במקום ה-3 נמצא גיתם BBDO עם 4 פרסים. בקטגוריית האפי פלטינום, אדלר חומסקי זכה ב-2 פרסים ביחד עם גיתם BBDO עבור בנק הפועלים ושופרסל

קמפיין טורנדו של מקאן תל אביב

אדלר חומסקי הוא הזוכה הגדול בטקס האפי שנערך אמש בתל אביב, עם 11 פרסים ב-9 קטגוריות: 8 פרסי זהב, 2 פרסי כסף וארד אחד. אל המקום השני הגיע מקאן תל אביב עם 9 פרסים ב-8 קטגוריות - 1 זהב, 1 ארד ו-7 כסף. במקום ה-3 נמצא גיתם BBDO עם 4 פרסים: שניים באפי פלטינום יחד עם אדלר (בנק הפועלים ושופרסל) ו-2 זכיות בכסף וזהב. צמוד אליו נמצא משרד הפרסום ראובני פרידן שגם זכה ב-4 פרסים, 3 ארד וזהב אחד.

בקטגוריית האפי פלטינום, הבוחנת מהלכים לאורך זמן, אדלר חומסקי זכה ב-2 פרסים ביחד עם גיתם BBDO עבור שני הלקוחות המשותפים של משרדי הפרסום: בנק הפועלים (ארד ל"איך כבשנו את זירת העסקים הקטנים") ושופרסל (זהב ל"המותג הפרטי – הנוסחה שגומלת את הישראלים ממותגים").

גם יהושע TBWA זכה בקטגוריה עבור קמפיין "מזיזים את הגבינה – המהפכה של נעם בשוק הגבינה". בנוסף לכך, משרד הפרסום קיבל 2 פרסי זהב בתחרות. באומן בר ריבנאי זכה ב-3 פרסים בתחרות: ארד בקטגוריית אפי פלטינום (עבור קמפיין היונים של ביטוח ישיר) ובנוסף ב-2 פרסים נוספים בתחרות - ארד וכסף.

החברות שבלטו בטקס האפי הן יוניליוור עם 3 פרסים (2 זהב, אחד עבור מהלך השנה, ואחד כסף), קימברלי קלארק עם 4 פרסים (2 כסף ו-2 ארד), בנק הפועלים עם 3 פרסים (2 זהב וארד בקטגוריית אפי פלטינום) ומילקו עם 2 זכיות. בנוסף לכך, בתעשיית הטלוויזיה - yes זכתה בכסף (בסך הכל קבוצת בזק זכתה ב-2 פרסי זהב) ו-HOT בארד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טקס האפי, אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully