וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיינליסטים למפקד גל"צ: שמעון אלקבץ, מאיה להט-קרמן ויהושע מור-יוסף

6.7.2017 / 11:45

ועדת האיתור למפקד גל"צ הודיעה כי שמעון אלקבץ, מאיה להט-קרמן ויהושע מור-יוסף עלו לשלב האחרון ויזומנו בקרוב לראיון אצל ליברמן. כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, אלקבץ נחשב למועמד מוביל מההתחלה, ואף הודיע לאחרונה על פרישתו מהתאגיד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמעון אלקבץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

נבחרו הפיינליסטים למפקד גל"צ: ועדת האיתור לתפקיד הודיעה היום (חמישי) כי בחרה בשמעון אלקבץ, יהושע מור-יוסף ומאיה להט-קרמן לעלות לשלב האחרון בתהליך הבחירה. השלושה יזומנו בקרוב לראיון אצל שר הביטחון אביגדור ליברמן, שצפוי להודיע על בחירתו במועמד לתפקיד בעוד כשבוע.

כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, אלקבץ נחשב למועמד מוביל מההתחלה. זמן קצר לאחר שפורסם כי הוא מתמודד על התפקיד הוא הודיע על פרישתו מתאגיד השידור, שם שימש כסמנכ"ל חטיבת הרדיו. גם להט-קרמן - המשמשת כמנהלת התוכניות בתחנה הצבאית - סומנה כמועמדת מובילה מההתחלה כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה. לפי גורמים המקורבים לוועדה, הכוונה הייתה לשים לפחות שם אחד של מועמדת ברשימה הסופית.

מור יוסף משמש כיועץ תקשורת ומשרדו מספק כיום שירותי יח"צ לגל"צ. בעבר פורסם ב"הארץ" כי שמו הועלה כמי שנחשב למועמד מועדף על ידי רה"מ נתניהו להחליף את המפקד הנוכחי של גל"צ, ירון דקל. ואולם, שר הביטחון דאז, בוגי יעלון, דחה את הדרישה.

בהודעה של משרד הביטחון נמסר כי ליברמן הודה הבוקר ליושב ראש הוועדה אלוף (מיל') יפתח רון-טל, ולחברי הוועדה השופטת בדימוס שרה פריש, ראש אכ"א אלוף מוטי אלמוז, נציב שירות המדינה לשעבר שמואל הולנדר והעיתונאי שמעון שיפר, על עבודתם בוועדת האיתור.

לפני כחודש פורסם בוואלה ברנז'ה כי גורמים המקורבים לוועדה טוענים כי הוחלט לזרז את הליך הבחירה למרות שמספר המתמודדים על התפקיד היה גדול בהרבה מהצפוי, כאשר 26 אנשי תקשורת הגישו מועמדות. מתמודדים בולטים נוספים לתפקיד היו ערן טיפנברון, סמנכ"ל דיגיטל ב-RGE, וצ'יקו מנשה, המשנה למנהל בחטיבת החדשות בתאגיד. שם בולט נוסף ומפתיע היה של יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, יפעת בן חי-שגב, שהתמודדה גם על התפקיד לאחר שבוועדה פנו אליה.

מאיה להט. דניאל שריף, מערכת וואלה! NEWS
מאיה להט-קרמן/מערכת וואלה! NEWS, דניאל שריף
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יהושע מור-יוסף/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully