וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות משמעותית בפרשת בזק: מנכ"ל משרד התקשורת נחקר

הותר לפרסום כי שלמה פילבר נחקר במשרדי הרשות לניירות ערך בתל אביב בחשד לביצוע עבירות על טוהר המידות ועבירות ניירות ערך. יתר פרטי החקירה נאסרו לפרסום

בניין בזק בעזריאלי תל אביב, 21 ביוני 2017. מגד גוזני
משרדי בזק/מגד גוזני

התפתחות נוספת בפרשת בזק: מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר נחקר היום (רביעי) במשרדי הרשות לניירות ערך בתל אביב בחשד לביצוע עבירות על טוהר המידות ועבירות ניירות ערך. יתר פרטי החקירה עדיין אסורים בפרסום.

אתמול הודיעה הרשות כי החקירה בעניינה של חברת בזק הורחבה גם לעסקת מתן שירותי תקשורת לוויינית בין חברת חלל תקשורת לבין חברת "יס". על פי ההודעה, החקירה נערכת בחשד לביצוע עבירות על חוק ניירות ערך וחוק העונשין. לאחר ההודעה הופסק המסחר במניית בזק. הבוקר הוא חודש, ולאחר ההודעה של הרשות לניירות ערך בנוגע לחקירת הבכיר במשרד התקשורת, ערכה החל לרדת.

החקירה נגד בזק נפתחה בחודש שעבר בחשד לביצוע עבירות על פי חוק ניירות ערך ועל פי חוק העונשין הנוגעות לעסקאות הקשורות לבעל השליטה בקבוצה, שאול אלוביץ', ולבכירים בהנהלת "יס" - המנכ"ל רון איילון וסמנכ"ל הכספים מיקי ניימן. השלושה נחקרו ברשות לניירות ערך והוטלו עליהם שורה של תנאים מגבילים. בשבוע שעבר אסר בית משפט השלום בתל אביב על אור אלוביץ', בנו של בעל השליטה בבזק שאול אלוביץ', לשהות למשך 30 יום במשרדי בזק ו"יס", כמו גם על יצירת קשר כלשהו עם נושאי משרה ועובדים בחברות הללו.

לקריאה נוספת:
פרשת בזק: החקירה הורחבה גם לעסקה בין חלל תקשורת ויס
פרשת בזק: אור אלוביץ' הורחק ממשרדי בזק
אלוביץ' בתגובה ראשונה: "מאמין בלב שלם שהטענות יופרכו במלואן"

(עדכון ראשון: 11:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully