וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד אחד לאוסף: ארמוזה מכרה פורמט חדש לצרפת וישראל

13.7.2017 / 10:50

לוואלה ברנז'ה נודע כי זכויות השידור של OVO - שת"פ ראשון בין ארמוזה וחברת ההפקה הספרדית Mediapro, אשר רן תלם משמש כמנהל הפיתוח שלה - נמכרו לחברות ההפקה Lagardère Studios הצרפתית ו"מעגלות הפקות" הישראלית

כנס פורמטים ישראלי. פרי מנדלבוים, מערכת וואלה! NEWS
אבי ארמוזה/מערכת וואלה! NEWS, פרי מנדלבוים

ארמוזה פורמטס מכרה את הפורמט OVO לצרפת וישראל - כך נודע לוואלה ברנז'ה. זכויות השידור של OVO נמכרו לחברות ההפקה Lagardère Studios הצרפתית ו"מעגלות הפקות" הישראלית. מדובר בפורמט חדש של ארמוזה, שהוצג לראשונה בפסטיבל מיפ האחרון ומשודר בגרמניה.

OVO - בהפקת Mediapro ו-Phileas production- הינו שיתוף פעולה ראשון בין ארמוזה וחברת ההפקה הספרדית Mediapro, אשר רן תלם משמש כמנהל הפיתוח שלה. מדובר בפורמט בו מוצבות במרכזי 10 ערים במדינה 10 ביצי ענק. כל ביצה משמשת כתא וידויים מצולם, והעוברים והשבים מוזמנים לחשוף את סיפורם במונולוגים ייחודיים. את הפורמט יצרה בת דור אוז'לבו, שהייתה עורכת ב"האח הגדול" ו"מחוברים".

רוני מנור, מנכ"לית "מעגלות הפקות", מסרה: "אנחנו שמחים לעבוד יחד עם ארמוזה פורמטס והיוצרים של OVOעל פורמט שמספר סיפור בדרך חדשה, אמיתית, חדשנית ורגישה. אנחנו משוכנעים בהצלחתו העתידית של OVO ובכך שנמצא את הבית המתאים לתכנית בישראל".

אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה פורמטס, מסר: "הפורמט הזה רלוונטי מאין כמותו לקהלים בכל מקום בעולם של ימינו. בתקופה שבה יש לנו יותר ויותר הסחות דעת והחיים הופכים עמוסים מתמיד, OVO מתפקד כמרחב שבו אנחנו יכולים להישמע. אנחנו נרגשים מההזדמנות להביא את התכנית לישראל ולצרפת ולשתף פעולה עם Lagardère ו-מעגלות בהפיכת התכנית להצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully