וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו במתקפה נוספת נגד כלי התקשורת: "שטיפת מוח, פייק ניוז"

13.7.2017 / 21:17

בפוסט בפייסבוק יצא ראש הממשלה נגד כלי תקשורת מרכזיים בעקבות הפרשות האחרונות שבהן נקשר שמו. "מדביקים תמונתי על כותרות מפוצצות ומטים את דעת הקהל". היום גייס את שרי הליכוד "להתגייס להגנה על האמת לנוכח מסע הכפשה"

צילום: צלמי וואלה!NEWS, מעריב וסרטוני גולשים, עריכה: ורד לידני

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הערב (חמישי) את כלי התקשורת מרכזיים בטענה כי הם מפיצים "פייק ניוז". בעמוד הפייסבוק שלו פרסם נתניהו תמונה ובה סמלילים של כמה מכלי התקשורת, וכתב כי "השיטה של ה'פייק ניוז' פשוטה: מדביקים תמונה של ראש הממשלה על כותרות מפוצצות עם האשמות חסרות בסיס ומצפים ששטיפת המוח תעשה את העבודה על דעת הקהל".

"בעבר זה הצליח להם, כשקיבלנו את ברק ב-1999 עם 'שחר של יום חדש' ואוטובוסים מתפוצצים בכל שני וחמישי. לצערם, בימינו זה כבר לא הולך להם, מפני שלעם ישראל יש פתחון פה להגיד את דעתו ואת האמת - ולחשוף את שקריהם באמצעות הרשתות החברתיות", כתב נתניהו בפוסט.

עוד בנושא בוואלה! NEWS:
פרשת הצוללות: המשטרה אסרה על עו"ד שמרון לשוחח עם רה"מ נתניהו
דולפין וספינות סער: צלילה לנבכי הפרשה שמטלטלת את המדינה
הארכות מעצר בפרשת הצוללות: "ראיות בהיקף נרחב, חומר רב נאסף"

ביבי נתניהו בפתח ישיבת הממשלה 25 ביוני 2017. מארק ישראל סלם, מערכת וואלה! NEWS
נתניהו/מערכת וואלה! NEWS, מארק ישראל סלם

מוקדם יותר היום ביקש ראש הממשלה מגורמים בסביבתו הקרובה, כולל שרי הליכוד וחברי כנסת המקורבים אליו, לצאת לקמפיין תמיכה בו. זאת, במסגרת התייעצות שכינס, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! NEWS, על רקע הפרשות הפליליות שבהן נקשר שמו של נתניהו בעת האחרונה ופרסום דוח מבקר המדינה בעניין ניגוד עניינים בשבתו כשר התקשורת, וכן לקראת מה שהוגדר על ידי אחד ממקורביו של נתניהו כ"בליץ תקשורתי".

נתניהו הציג בפגישה את גרסתו לפרשת הצוללות ולדוח המבקר, ואמר כי מדובר ב"קמפיין של יריבים פוליטיים וכלי תקשורת, שחברו יחד כדי להרשיע אותי, למרות שחפותי עדיין עומדת, וכדי להפיל אותי ואת הליכוד". ראש הממשלה עוד ביקש ממקורביו "להתגייס להגנה על האמת נוכח מסע ההכפשה המתוזמן שמתנהל בתקשורת", והוסיף: "אי אפשר להאשים את ראש הממשלה בכל חקירה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
הפוסט של בנימין נתניהו על כלי התקשורת הפועלים נגדו 13 ביולי 2017. צילום מסך מתוך פייסבוק, מערכת וואלה!
הפוסט של נתניהו/מערכת וואלה!, צילום מסך מתוך פייסבוק

בתוך כך, שר הביטחון לשעבר משה יעלון קרא הערב בריאיון לחדשות 10 להתפטרותו של נתניהו. בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו כתב יעלון: "עצוב, אבל צריך להיאמר: ראש הממשלה מושחת ועליו להתפטר".

מהליכוד נמסר בתגובה כי "חוסר האמינות של בוגי כבר הוכח כשגורמי האכיפה אמרו שדבריו אינם עולים בקנה אחד עם המציאות והגדירו את דבריו כרכילות חסרת בסיס. יעלון הגדיר את היחסים עם נתניהו 'מצוינים' ואמר שהוא ראש ממשלה מצוין, עד שנאלץ לעזוב את משרד הביטחון. הוא עזב אותו לא בגלל הקשקושים שלו על הצוללות אלא בגלל שזה היה התנאי של מפלגת ישראל ביתנו להצטרף לקואליציה ולהרחיבה. שיעלון יחפש דרכים אחרות לגרד את אחוז החסימה. בינתיים הדרך הזאת לא מוכיחה את עצמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully