וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: ערוץ 10 ישמור על השם גם אחרי מעבר האפיק

17.7.2017 / 12:32

פרסום ראשון: אחרי לא מעט לבטים, בכוונת ערוץ 10 לשמור על המיתוג שלו גם ביום שאחרי המעבר לאפיק 14 – כך נודע לוואלה ברנז'ה. בערוץ אין כוונה לשנות את השם שלו או של חדשות 10 מתוך "אמונה בכוחו של המותג"

לוגו ערוץ 10. צילום מסך, צילום מסך
לוגו ערוץ 10/צילום מסך, צילום מסך

אחרי לא מעט לבטים, בכוונת ערוץ 10 לשמור על המיתוג שלו גם ביום שאחרי פיצול ערוץ 2 – כך נודע לוואלה ברנז'ה. בערוץ אין כוונה לשנות את השם של ערוץ 10 וחדשות 10, זאת למרות שהחל מנובמבר הם ישבו באפיק מס' 14. גורם בחברה אמר לוואלה ברנז'ה בהקשר זה כי "אנחנו מאמינים בכוחו של המותג". גם בחדשות 2 מתלבטים בנוגע למיתוג החדש ביום שאחרי הפיצול ובחברה בוחנים מספר רעיונות לשם החדש, כשאחת האופציות שנבדקו היא "החדשות" ללא הספרה 2.

על פי חוק, בנובמבר הקרוב יתפצל ערוץ 2 לקשת (שזכתה במכרז באפיק 12 – עליו שילמה 25 מיליון שקל) ולרשת (שתעבור לערוץ 13, עליו שילמה כ-7.7 מיליון שקל). ערוץ 10 יעבור לאפיק 14, עליו הוא שילם שקל וחצי בלבד במכרז.
אתמול פורסם כי במסגרת מירוץ החימוש של הזכייניות לקראת הפיצול, הכתב והפרשן המדיני של חדשות 2 אודי סגל עובר לרשת שם יגיש את תוכנית האקטואליה היומית לצידה של לוסי אהריש. בנוסף לכך, ברשת מקימים בימים אלו אולפן חדש בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה. מעברים נוספים בין הזכייניות כוללים את גיא פינס שעוזב את ערוץ 10 לטובת קשת, וגיא לרר שעובר לרשת.

כל המעברים הללו מתרחשים כשברקע דיווחים על ניסיונות של שר האוצר משה כחלון לדחות את הפיצול בעוד 3 שנים, כפי שדווח בגל"צ בשבוע שעבר. על פי הדיווח בסביבתו של שר האוצר בוחנים את האפשרות ללכת נגד ראש הממשלה נתניהו ולהעביר חוק שידחה את פיצול הערוץ.

בערוץ 10 בחרו שלא להגיב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully