וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אל תיתן לאנשים שהרגו את הבן שלי להרוג את המטרה של i24"

וואלה ברנז'ה

18.7.2017 / 16:30

בחגיגות לציון 4 שנים ל-i24news סיפר המנכ"ל פרנק מלול על ההחלטה לדחות את האירוע בשל מותו של בנו של הפרשן הפוליטי של הערוץ, שכיב שנאן, בפיגוע בהר הבית: "זאת לא פעם ראשונה שהערוץ נפגע מדברים כאלה, אנחנו מקווים שזאת תהיה הפעם האחרונה"

יח"צ - חד פעמי
"אני מקדיש מסיבה זו לזכר בנו של שאכים. תודה רבה לכל מי שהגיע לאירוע ושוב להגיד לצוות הערבי של i24news, אנחנו גאים שאתם איתנו וכולנו חלק מאותה משפחה, אני די בטוח שהמשימה של i24news תמשיך להיות עקבית"

אמש התקיימו בתל אביב חגיגות לציון 4 שנים ל-I24news. באירוע נכחו פרנק מלול מנכ"ל החברה, פאטריק כהן סמנכ"ל כספים, בוב ווילוק סמנכ"ל תוכן, ברוך לוי סמנכ"ל תפעול ואפי לופו סמנכ"ל טכנולוגיות. הערוץ, שמשדר בשלוש שפות חדשות לרחבי העולם, קיבל לאחרונה אישור לעלות גם בישראל, לאחר מעבר התיקון לחוק התקשורת בכנסת. בחגיגות השתתפו עובדי הערוץ, כאשר ברקע יש לציין את המאבק שהתנהל לאחרונה מול ההנהלה, על זכותם להתאגד בארגון העיתונאים.

מלול סיפר בפתח האירוע כי הם דחו את האירוע בשל מותו של בנו של הפרשן הפוליטי של הערוץ, שכיב שאנן - אשר בנו, רס"מ כמיל שנאן ז"ל, נרצח בפיגוע ביום שישי האחרון בהר הבית: "לפני שנתחיל את המסיבה באופן רשמי, אני לא יכול להתחיל בלי מספר מילים על הקולגה שלנו שאכים שנאן. החלטנו לדחות את המסיבה להלילה בגלל מה שקרה. זאת לא פעם ראשונה שהערוץ נפגע מדברים כאלה, זה קרה מספר פעמים ואנחנו מקווים שזאת תהיה הפעם האחרונה".

הוא הוסיף כי "הלכתי אתמול לבקר את שאכים בצפון, עדכנתי אותו שאנחנו דוחים את המסיבה בשלושה ימים בשל האירוע. הוא אמר לי שהוא מעריך מאוד את התמיכה של הערוץ - 'אני מרגיש שאני חלק ממשפחה. המשפחה הזאת היא i24. בבקשה תודה לכל האנשים ששלחו לי הודעות בסוף השבוע או שלחו לי תנחומים. תודה רבה על דחיית האירוע אבל בבקשה תחגוג את i24news, אל תיתן לאנשים שהרגו את הבן שלי להרוג את המטרה של i24' - לכן אני מקדיש מסיבה זו לזכר בנו של שאכים. תודה רבה לכל מי שהגיע לאירוע ושוב להגיד לצוות הערבי של i24news, אנחנו גאים שאתם איתנו וכולנו חלק מאותה משפחה, אני די בטוח שהמשימה של i24news תמשיך להיות עקבית".

לפני כחודש ארגון העיתונאים הכריז על סכסוך עבודה ב-i24news, על רקע "ניסיונות לפגיעה בהתארגנות, סחבת במשא ומתן וביצוע צעדים חד-צדדיים על ידי ההנהלה". בארגון טענו כי בתום שבועיים מההכרזה על הסכסוך, העיתונאים בערוץ רשאים לנקוט בצעדים ארגוניים - אך לבסוף בית המשפט פסק כי העובדים יוכלו לקיים אסיפות בלובי בניין החברה, אך לא קיבל את בקשת הארגון לצווים זמניים.

I24news. יח"צ,
עובדי i24news/יח"צ
I24news. יחצ,
פרנק מלול והיועמ"ש של הערוץ אוריאל בובלי/יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully