וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של כהן ב-88fm: תומר מולוידזון

19.7.2017 / 12:06

במקביל לפרסום על מעברו של בועז כהן לרדיו 99fm, התאגיד הודיע כי השדרן תומר מולוידזון יערוך ויגיש את תוכנית הבוקר החדשה ב-88. מולוידזון משדר בתחנה ב-5 השנים האחרונות, ומגיש ועורך את "כאן שם ובכל מקום" בימי שישי

תומר מולוידזון. קובי מנורה, מערכת וואלה! NEWS
תומר מולוידזון/מערכת וואלה! NEWS, קובי מנורה

במקביל לפרסום על מעברו של בועז כהן לרדיו 99fm, לאחר שפרש לפני כחודש מרדיו 88fm במחאה על התערבות בתכנים ובעריכה, תאגיד השידור מודיע היום (רביעי) על המחליף של כהן: השדרן תומר מולוידזון יערוך ויגיש את תוכנית הבוקר החדשה ב-88, בימים א'-ה' בשעה 9.

מולוידזון משדר בתחנה ב-5 השנים האחרונות, מגיש ועורך בנוסף את התוכנית "כאן שם ובכל מקום" בימי שישי, מפיק את ג'אם 88 וממנהלי עמוד הפייסבוק של התחנה.

כזכור, מיד לאחר ההתפטרות של כהן הפנו ברחבי הרשת אצבע מאשימה לאלדד קובלנץ, מנכ"ל התאגיד: "האחריות לחורבן מוטלת על כתפיו של מנכ"ל התאגיד", מסרו ב'משמר 88', הגוף הנאבק למען התחנה. "לא היה לו שום סיכוי להביע את עצמו ולזכות בחופש האמנותי הנדרש תחת הדיקטטורה הדורסנית של מנהל גלגלצ לשעבר אלדד קובלנץ, שהפך את כאן 88 למגרש המשחקים הפרטי שלו ועושה בה כבתוך שלו, ללא התחשבות מינימלית ב-300 אלף מאזיני התחנה".

ד"ר משה מורד, מנהל כאן 88, מסר: "תומר הצטרף אלינו לפני כחמש שנים והגיע מתחנת הרדיו של מכללת ספיר, בזכות החממה אותה טיפחנו ונמשיך לטפח בתחנות הרדיו החינוכי ברחבי הארץ. מאז הוכיח את עצמו כאיש רדיו מעולה בתחומים השונים: עריכה, הגשה והפקה. אנו מאחלים לו ולכולנו הצלחה רבה. משפחת 88 גאה בכל בנותיה ובניה - הותיקים והחדשים, ונעשה ככל יכולתנו כדי להמשיך ולהשדר את המוסיקה הכי טובה ברדיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully