וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש גבול: הקרן החדשה לישראל מאיימת לתבוע את "ישראל היום"

19.7.2017 / 16:50

במכתב שנשלח ע"י עו"ד המייצג את הקרן לבכירי העיתון נטען כי "פורסמה על ידכם בהבלטה רשימה חסרת יסוד על תמיכתה כביכול של הקרן-החדשה לישראל ב'מופע הפרידה' של ח"כ גטאס מתומכיו. הרשימה זכתה לכותרת קשה, צעקנית ומכפישה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקרן החדשה לישראל מאיימת לתבוע את "ישראל היום" לאחר "רצף של פרסומים מוטעים בעיתון על מעורבות הקרן באירוע לבאסל גטאס", לטענת נציגי הקרן.

במכתב ששלח עו"ד ישי שינדור לבכירי העיתון נטען כי "פורסמה על ידכם בהבלטה רשימה חסרת יסוד על תמיכתה כביכול של הקרן-החדשה לישראל ב'מופע הפרידה' של ח"כ גטאס מתומכיו. הרשימה זכתה לכותרת קשה, צעקנית ומכפישה, כאילו הקרן תמכה ב'מופע פרדה ממחבלים'. הטענה הקשה שבכותרת הינה חסרת שחר".

המכתב מתייחס לשתי כותרות, שלטענת נציגי הקרן הינן "מטעות", שפרסם הכתב יאיר אלטמן. הכתבה פורסמה ב-9 ביולי תחת הכותרת "'מופע הפרידה' של גטאס - בתמיכת הקרן החדשה לישראל". בכותרת המשנה נכתב כי "הכנס שבו נפרד הח"כ לשעבר מתומכיו לפני שנכנס לכלא פורסם באתר שמפעילה הקרן. באירוע הובעה תמיכה במחבלים ששבתו רעב".

הכותרות אף הופיעו בעמוד השער של "ישראל היום". לפני כשבוע ביקשה הקרן מהעיתון לפרסם הודעת התנצלות והבהרה - אך ממערכת העיתון לא התייחסו לבקשה, לטענת נציגי הקרן.

מנכ"ל הקרן החדשה לישראל, מיקי גיצין, מסר: "החלטנו לא לוותר לשקרים שמופצים וגורמים נזק לשמה הטוב של הקרן אך חשוב מכך לעובדיה ותומכיה. הגיע הזמן לשים לזה סוף".

טרם התקבלה תגובה מ"ישראל היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully