וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון גל קרא לאלדד יניב "אפס מאופס" – וננזף ע"י הרשות

20.7.2017 / 13:51

מדובר בראיון שערך השבוע שרון גל בתוכניתו ברדיו "גלי ישראל" עם אלדד יניב, כאשר במהלך השיחה הוא כינה את יניב "אפס מאופס" – לאחר שהאחרון כינה אותו "אידיוט". וואלה ברנז'ה מבקשת מכל הצדדים לשתף את האייטם בכל הכוח

דיון ראשון בערעורו של אלאור אזריה , הקריה, תל אביב 3 במאי 2017. ניב אהרונסון
דיון ראשון בערעורו של אלאור אזריה , הקריה, תל אביב 3 במאי 2017/ניב אהרונסון

שרון גל ננזף על ידי הרשות השנייה לאחר שכינה את אלדד יניב "אפס מאופס". הנזיפה הגיעה לאחר קבלת תלונה משי גליק, הנוהג לשלוח מכתבי תלונה לרשות באופן קבוע. מדובר בראיון שערך השבוע שרון גל בתוכניתו ברדיו "גלי ישראל" עם אלדד יניב, כאשר במהלך השיחה הוא כינה את יניב "אפס מאופס" – לאחר שהאחרון כינה אותו "אידיוט".

נציב פניות הציבור ברשות, דוד רגב, טוען במכתב ששלח ל"גלי ישראל" כי "בעבר נדרשה הנציבות למקרים בהם במהלך השיח בין מראיין למרואיין מתלהטות הרוחות עד כדי אלימות מילולית. במקרים אלה הציעה הנציבות כי אם סבור המראיין כי גבולות השיח נחצו על ידי המרואיין הוא רשאי להורידו משידור ולהימנע מלהתעמת איתו. כך לטעמי היה מקום לעשות במקרה זה בו המרואיין קילל את המראיין. במקרה זה נהג המראיין לטעמי בדרך לא ראויה בעת שקילל את המרואיין בחזרה. לא היה מקום לדרך זו של התבטאות. העברתי את הערתי לתשומת לב הזכיינית".

יש לציין כי בתגובה לתלונתו של גליק, אגף הרדיו ברשות טען כי "השיח היה במסגרת הנורמה המקובלת בהתדיינות בנושאים כגון זה. שני הצדדים חוו את דעתם האינדיבידואלית והביעו אותה בשידור. לא מצאנו כי השימוש בכינוי "אפס מאופס" הינו חריג ובוטה בהתייחס לתוכן השיח ולמשוחחים. ניכר כי על אף חילוקי דעות אידיאולוגיים, המראיין אף הציע למרואיין בסיום הריאיון 'לעלות לאוויר' בתכניתו ככל שיחפוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully