וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן בר-און: נעמה סיקולר מונתה לעורכת "גלובס"

23.7.2017 / 12:33

ראש מערכת החדשות של "כלכליסט" מונתה לעורכת החדשה של העיתון שבבעלות אלונה בר-און וענת אגמון, כך לפי מכתב שנשלח לעובדים לפני זמן קצר על ידי המו"ל יובל סיגלר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עורכת חדשה ל"גלובס": ראש מערכת החדשות של "כלכליסט" מונתה לעורכת החדשה של העיתון הכלכלי שבבעלות אלונה בר-און וענת אגמון, כך לפי מכתב שנשלח לעובדים לפני זמן קצר על ידי המו"ל יובל סיגלר. בנוסף, סיגלר מודיע כי צפויים מינויים חדשים של בכירים במערכת העיתון הכלכלי.

סיקולר תשמש כעורכת שנייה של עיתון כלכלי בישראל (מתוך 3 בסה"כ), כאשר גלית חמי משמשת כידוע כעורכת "כלכליסט" משנת ההקמה של העיתון, לפני כעשור. לפני ששימשה כראש מערכת החדשות, סיקולר הייתה כתבת בכירה ב"כלכליסט" ועבדה באתר ynet.

במכתב סיגלר טוען כי "נעמה היא עיתונאית ועורכת כלכלית רבת מוניטין - ואנחנו משוכנעים שהיא תוביל את מערכת גלובס להישגיות ומצויינות, תוך שמירה על מעמדו המוביל של העיתון בזירת התוכן הכלכלי".

גלובס. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
גלובס/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

המינוי של סיקולר לתפקיד העורכת החדשה מגיע לאחר הדחתו של סגן העורך - ומי ששימש כעורך בפועל מאז עזיבתו של חגי גולן לפני מספר חודשים - אלי ציפורי. במכתב ששלחו בר און וסיגלר לעובדים בתחילת החודש הם הודיעו כי הוחלט לאתר עורך ראשי חדש מחוץ למערכת. בנוסף, אנדרה טבקוף, המשמש כרכז הכתבים, ממלא באופן זמני את תפקיד ראש מחלקת החדשות עד למינוי קבוע.

לפני מספר שבועות פורסם בוואלה ברנז'ה כי הבעלים החדש של "גלובס" מתכוונת להעביר את המערכת בחזרה לתל אביב. מערכת העיתון ממוקמת כיום בראשון לציון, בבניין שהיה בבעלות אליעזר פישמן, הבעלים הקודם של העיתון. עדיין לא ידוע לאיזה נכס תעבור המערכת, ובעלי "גלובס" בוחנים מספר אפשרויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully