וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדתה בידיעות אחרונות? איסור על הכנסת אוכל לא כשר לבניין

23.7.2017 / 14:06

לידיעת רענן שקד: לוואלה ברנז'ה נודע כי בבית ידיעות בראשל"צ הוחלט לאסור על הכנסת אוכל לא כשר למערכת: "הדבר ייחשב לעבירת משמעת". המעצבת הראשית של ידיעות: "מקום עבודה שעובד בשבת דורש אוכל כשר? איזו צביעות"

ND  המשטרה פשטה על הוצאת "ידיעות ספרים" בחשד להדלפת חומרי אולמרט. מערכת וואלה! NEWS
ND המשטרה פשטה על הוצאת "ידיעות ספרים" בחשד להדלפת חומרי אולמרט/מערכת וואלה! NEWS
גורם בעיתון לוואלה ברנז'ה: ישנו מרמור בקרב עובדים רבים – שאף תוהים האם האיסור חוקי

האח נפתלי בנט יכול להיות מרוצה: בקבוצת ידיעות הוחלט לאסור על הכנסת אוכל לא כשר לבניין הממוקם בראשון לציון. במכתב שנשלח היום (ראשון) לעובדים על ידי מחלקת המשק נכתב: "אני שב ומבקש שלא להכניס אוכל לא כשר מכל סוג שהוא לבניין. לתשומת ליבכם, הכנסת אוכל לא כשר לבניין תיחשב לעבירת משמעת. אנא כבדו את ההוראות ושימרו על כללי הכשרות בבניין".

גורם בעיתון אמר לוואלה ברנז'ה כי המכתב שנשלח גרם למרמור רב בקרב עובדים רבים בקבוצת ידיעות – שאף תוהים האם האיסור של הכנסת אוכל לא כשר לבניין הנו חוקי. כזכור, לפני כשנה וחצי עובדי קבוצת ידיעות עברו מהמערכת בתל אביב לבניין הממוקם בראשון לציון.

ידיעות אחרונות. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
המייל השנוי במחלוקת/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

בתגובה למכתב, במייל ששלחה לעובדים המעצבת הראשית של "ידיעות אחרונות", אורנה אושרי, היא מתנגדת בתוקף להוראה החדשה. אושרי כתבה: "מה זאת אומרת 'כשר'? האם כשרות 'רבנות' זה מספיק – או שצריך מהדרין? (בית יוסף? חתם סופר? הרב לנדא? בד"צ העדה החרדית?) ואם הבאתי סנדוויץ' עם עם גבינה שקניתי בצרפת? ומה לגבי נטייה מינית ואורך החצאית? אני מוחה בתוקף על הכפייה הדתית שבה נכנסים לי לסנדוויץ'. זו בושה שאפילו מקום עבודה פרטי מגיע לידי כך".

בנוסף לכך, אושרי טוענת כי "מקום עבודה שעובד בשבת (!)דורש אוכל כשר???? איזו צביעות. חילול שבת הרבה יותר גרוע ביהדות מאשר אכילת אוכל לא כשר. יסקלו את כולנו!!!".

לפני כשנה פורסם בוואלה ברנז'ה כי העובדים קיבלו מייל שבו הם נדרשים להגיע למערכת בקוד לבוש קפדני במיוחד: "הינכם מתבקשים שלא להגיע לעבודה בלבוש בלתי הולם, לרבות מכנסיים קצרצרים, מכנסיים בגזרה נמוכה מדי, בגדי ספורט, גופיות, חולצות בטן, בגדים שקופים, בגדי חוף, כפכפי ים ונעלי בית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully