וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכתב המדיני החדש של מעריב - יניר קוזין מערוץ הכנסת

24.7.2017 / 11:02

יניר קוזין מצטרף ל"מעריב" וישמש ככתב המדיני החדש של העיתון – כך נודע לוואלה ברנז'ה. הוא יחליף בתפקיד את דנה סומברג, שעזבה לטובת ערוץ 20 לפני כמה חודשים. במקביל, קוזין ימשיך לשמש כפרשן בערוץ, בהפעלתו תחת חדשות 2

יניר קוזין. יחצ, מערכת וואלה! NEWS
יניר קוזין/מערכת וואלה! NEWS, יחצ

יניר קוזין מצטרף ל"מעריב" וישמש ככתב המדיני החדש של העיתון – כך נודע לוואלה ברנז'ה. הוא יחליף בתפקיד את דנה סומברג, שעזבה את "מעריב" לטובת ערוץ 20 לפני כמה חודשים, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה.

במקביל ל"מעריב", קוזין ימשיך לשמש כפרשן בערוץ הכנסת הנוכחי, בהפעלתו תחת חדשות 2 – כאשר רק בשבוע שעבר בג"ץ הוציא צו ביניים למפעיל החדש ערוץ 20, בעקבות עתירות שהגישו חדשות 2 ו-RGE, ובעקבות כך המפעיל הקודם ימשיך בערוץ הכנסת עד להכרעה בנושא.

קוזין הגיע לערוץ הכנסת לפני כ-5 שנים, הוא התחיל כתחקירן בתכניות שונות והגיש פינות בתכניות הערוץ. לפי כשנתיים קוזין הצטרף למערך הכתבים של ערוץ הכנסת.

קוזין אמר לוואלה ברנז'ה: "זאת הזדמנות מאוד גדולה בשבילי. אני מודה למעריב שהאמינו בי ונתנו לי את ההזדמנות להיות כתב מדיני, אני חושב שזה תחום מאוד חשוב, בעיקר עכשיו, ויש לו השפעה רבה. אני רוצה להודות גם לערוץ הכנסת ולאורי פז באופן אישי, הוא פתח לי את הדלת לתקשורת ולמדתי המון בערוץ הזה. אני לא עוזב לגמרי, אני מאוד אוהב את האנשים ומקווה שהערוץ הזה ימשיך".

ממעריב נמסר בתגובה: "אנו שמחים על הצטרפותו של יניר למעריב ומאחלים לו בהצלחה רבה".

אורי פז, מנכ"ל ועורך ערוץ הכנסת, מסר: "מדובר בנכס לכל כלי תקשורת ואני שמח שנהנה מאיכויותיו גם בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully