וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם התיעוד האחרון של פרישר גוטמן ב"מחוברים" ישודר?

24.7.2017 / 14:49

מלבד הטרגדיה, המוות הפתאומי של אמיר פרישר גוטמן ז"ל מציב סימני שאלה בנוגע לשידור הקטעים האחרונים שלו שצולמו כחלק מהעונה הבאה של "מחוברים": המשתתפים בתכנית הם אלה אשר מאשרים את הקטעים שנכנסים לגרסה הסופית

אמיר פיי גוטמן. ניר פקין
אמיר פיי גוטמן/ניר פקין

מלבד הטרגדיה הנוראית, המוות הפתאומי של אמיר פרישר גוטמן ז"ל אתמול (ראשון) מציב סימני שאלה בנוגע לשידור חלק מהקטעים עימו בעונה הבאה של "מחוברים": פרישר גוטמן השתתף בעונה שאמורה לעלות לאוויר באמצע אוקטובר בהוט, ואולם לא ברור האם התיעוד הדרמטי שלו בחוף הים ישודר.

פרישר גוטמן כבר אישר להפקה לשדר את רוב החומרים שצולמו בחודשים האחרונים, אך הבעיה שנוצרה קשורה לקטעים שצולמו בסופ"ש האחרון. מצד אחד להפקת הדוקו-ריאליטי שבבעלות "קודה" של רם לנדס יש חומרי צילום בלעדיים ונדירים של הזמר המוכר, שנסיבות מותו הטרגיות מעוררות סקרנות גדולה עוד יותר מצד הצופים, ואולם מצד שני לא ברור האם ההפקה תוכל לשדר את החומרים האלה.

הסיבה: המשתתפים ב"מחוברים" הם כידוע אלה שמצלמים את עצמם, ולבסוף הם גם אלה אשר מאשרים את הקטעים שנכנסים לגרסה הסופית. גורם בכיר בהפקת התוכנית בחר היום שלא להתייחס לנושא ואמר כי הם שרויים בהלם ובאבל בעקבות המוות הפתאומי של הזמר, לדבריו, הנושא יידון רק אחרי השבעה. ואולם, הגורם מעריך שככל הנראה יימצא פתרון לכך ורוב החומרים יאושרו על ידי בן זוגו ינאי פרישר.

להפקה כאמור יש תיעוד נדיר של הרגעים האחרונים של פרישר גוטמן, שכן המסיבה על החוף שהתרחשה בסופ"ש תועדה עבור "מחוברים" על ידיו ועל ידי חבריו - שהוזמנו לאירוע כדי לחגוג את השנה שבו התבשר על כך שאינו חולה בסרטן, למרות אבחון שגוי של בית החולים איכילוב. יצוין כי בצילומי "מחוברים" נעזרים לעיתים בצוותי צילום של ההפקה, ואולם על פי הגורם במקרה זה לא היה צלם מטעמם שתיעד את המסיבה על חוף הים.

טרם התקבלה תגובה מהפקת "מחוברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully