וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה להט-קרמן עוזבת את גל"צ – לטובת האקדמיה

30.7.2017 / 12:05

לוואלה ברנז'ה נודע כי מנהלת התוכניות של התחנה, שאחראית על רענון לוח השידורים בשנים האחרונות, עוזבת לאחר שמונתה למנהלת היחידה החדשה לפיתוח אקדמי והוצאה לאור באוניברסיטה הפתוחה. לאחרונה התמודדה במכרז למפקד גל"צ והגיעה לשלב הסופי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאיה להט-קרמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאיה להט-קרמן עוזבת את גל"צ – כך נודע לוואלה ברנז'ה. להט-קרמן עוזבת את התחנה לאחר שמונתה למנהלת היחידה החדשה לפיתוח אקדמי והוצאה לאור באוניברסיטה הפתוחה. היא שימשה כמנהלת התוכניות של התחנה הצבאית ב-4 שנים האחרונות, והתמודדה לאחרונה במכרז למפקד גל"צ והגיעה לשלישיית המועמדים הסופית – כאשר מי שנבחר לבסוף הוא שמעון אלקבץ, שסומן מההתחלה על ידי ועדת האיתור כאחד המועמדים החזקים, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה.

תחת ניהולה של להט-קרמן אוחדו כ-8 מחלקות-תוכן בתחנה, ולוח השידורים עבר מתיחת פנים משמעותית לאחר 16 שנים: תכניות ישנות עברו רענון משמעותי, ועלו תכניות חדשות, כמו האוניברסיטה המשודרת החדשה והבגרות המשודרת (שתיהן זוכות פרס מפקד גל"צ), דקה ישראלית (שהחליפה את 60 שניות הוותיקה), מיזם אלה האחים שלי, פרויקט הזיכרון השנתי רחב-ההקף, משפחה גרעינית, תכנית התרבות החדשה של שישי בבוקר ועוד. כמו כן היא הייתה אחראית על כל מופעי התרבות בתחנה, בין השאר בהגשתו של ערן סבאג.

להט-קרמן הגיעה לגל"צ לאחר תפקידים רבים בתקשורת. בין השאר שימשה עורכת חדשות בכירה ורכזת הכתבים ב"ידיעות אחרונות", מנהלת תכניות ופיתוח בזכייניות ערוץ 2, קשת ורשת, מנהלת פיתוח וסדרות דוקומנטריות בערוץ 8 בהוט ומנהלת תוכן בחברת סטרט-אפ. במקביל היא משמשת בשנים האחרונות כמרצה לתקשורת באוניברסיטת ת"א, במרכז הבינתחומי בהרצליה ובביה"ס לקולנוע סם שפיגל בירושלים. היא בעלת תואר שני בהיסטוריה כללית מאוניברסיטת ת"א.

להט-קרמן מסרה: "אני נרגשת לצאת לדרך חדשה עם האוניברסיטה שחרתה על דגלה חינוך אקדמי ל?כ??ל, באמות המידה הגבוהות ביותר, בכל חלקי הארץ. אני מודה לירון דקל ולחברים הנפלאים שלי בגלי צה"ל על ארבע שנים של עשייה משמעותית, מעניינת, בלתי-פוסקת. אני בטוחה שגלי צה"ל תמשיך להיות תחנת הרדיו הטובה ביותר, ומאחלת הצלחה לכל ממשיכי דרכנו".

מפקד גל"צ היוצא, ירון דקל, מסר: "בתהליך של שינוי משמעותי כמותו לא עברה התחנה שנים, הובילה מאיה לצדי את השינויים הרבים ואת ריענון לוח השידורים. מאיה ניהלה בהצלחה רבה את מחלקת התכניות שהכילה רבות ממחלקות התוכן הקודמות והובילה אותה להישגים משמעותיים. תרומתה לתחנה בתחום התוכן הינה משמעותית ורבה. מגוון התוכניות החדשות שפיתחה מרשים – לצד הפקת מופעים בכל רחבי הארץ, מחידוש פניה של האוניברסיטה המשודרת ועד הפינה 'דקה ישראלית'. חותמה של מאיה יישאר בגל"צ לשנים רבות. אני מאחל לה הצלחה רבה בתפקידה החדש, ובטוח שבכל מקום בו תעבוד היא תמשיך לבלוט ולהצטיין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully