וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן נעלמה תכנית סיכום השבת של רשת ב'? (רמז: שוב, תקלה)

30.7.2017 / 14:48

התוכנית המסכמת את חדשות השבת משודרת מדי מוצ"ש בין השעות 18:00-21:00, ואולם אתמול שודרה מוזיקה ברצף ללא קריינות עד השעה 18:50. וואלה ברנז'ה עוקבת בדריכות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדוע לא שודרה אתמול (שבת) השעה הראשונה של "מעבירים לראשון" בתחנת הרדיו "רשת ב'"? התוכנית המסכמת את חדשות השבת משודרת מדי מוצ"ש בין השעות 18:00-21:00, ואולם אתמול שודרה מוזיקה ברצף ללא קריינות עד השעה 18:50, כאשר רק אז עלתה לשידור המגישה ליאת רגב, התנצלה על העיכוב והסבירה כי הייתה תקלה.

על פי גורם המעורה בפרטים, התקלה נעוצה בבעיות בקשר בין האולפנים במודיעין לתל אביב. כידוע אולפני התאגיד ממוקמים ברחוב קרימנצקי בתל אביב ובמודיעין הוא שוכר מתחם באולפני ערוץ 9. לא ברור מה גורם לשורת התקלות הבלתי נפסקות ברדיו של "כאן", אשר קשורות ככל הנראה לקשר בין שני האולפנים, כאשר גם בימי רשות השידור האולפנים מוקמו כזכור בתל אביב ובירושלים.

כאמור, לאחר שרגב עלתה לשידור לקראת סוף השעה הראשונה של התוכנית, היא שוחחה עם הכתבת מורן שכניק על המהומות ביפו - כאשר גם את שכניק לא שמעו טוב בחלקים מהשיחה.

התקלה הזאת היא חלק משורת תקלות ברדיו של התאגיד, כאשר בראשן ניצבת הבעיה במערכת הפרסומות שנפתרה רק לאחרונה והסבה לתאגיד הפסד כספי של כ-12 מיליון שקל. סיבת התקלה נבעה ממערכת של טרגט ספיריט (הזכיינית המשווקת את זמן הפרסום של התאגיד) לשיבוץ הפרסומות - שנבחרה על ידי התאגיד. גם כשהצליחו לשדר פרסומות ברדיו נרשמו תקלות כאשר למשל שודרה תוכנית עם 3 ברייקים בפרסומות - אך השידור לא עבר חלק: במקבץ הראשון הייתה דממה ושני המקבצים האחרים שודרו ברצף.

בנוסף לכך, אירעו מספר תקלות במערכת הטלפונים של רשת ב', כאשר הטלפונים קרסו והשידור עם המרואיינים נעשה באמצעות המכשיר הסלולרי של מגישי התוכניות.

מהתאגיד נמסר בתגובה: "התקלה טופלה, התוכנית שודרה מהשעה 19:00-21:00".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully