וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים אחרי "ישראל היום": מוטי גילת מצטרף ל"כאן"

31.7.2017 / 10:17

העיתונאי והפובליציסט ישמש כפרשן בכיר בחטיבת החדשות של תאגיד השידור. גילת - שפוטר לאחרונה מ"ישראל היום" כשברקע תכנית ההתייעלות של העורך החדש ביסמוט - טען למעורבותו של רה"מ נתניהו במהלך

מוטי גילת. צילום שי בן אפריים,
מוטי גילת/צילום שי בן אפריים

לאחר שפוטר מ"ישראל היום" - מוטי גילת מצטרף לתאגיד השידור. העיתונאי והפובליציסט ישמש כפרשן בכיר בחטיבת החדשות של כאן בהרצה.

לפני כחודש גילת פוטר על ידי עורך "ישראל היום" בועז ביסמוט, זמן קצר לאחר שדן מרגלית ששימש כפובליציסט בכיר בעיתון של שלדון אדלסון פוטר גם הוא. לאחר הפיטורים גילת טען כי הציע לקצץ 60% משכרו, אך ביסמוט לא נענה לבקשתו והוא פוטר. מי שמחליף אותו בעיתון הוא עורך אתר "מידה" לשעבר עקיבא ביגמן.

מיד לאחר הפיטורים הוא התראיין בגל"צ, ואמר כי אין לו ספק שראש הממשלה בנימין נתניהו מעורב במהלך. הסיבה לטענתו היא ההתקדמות בחקירת התיקים שבו מעורב רה"מ ורעייתו. "אנחנו מתקרבים לרגע ההכרעה בתיקי נתניהו, בתיק של אשתו, אפשר לנחש ולהביא בחשבון שדורשי טובת נתניהו לא רוצים שאשב בישראל היום עם המדור הזה. זה שקוף לגמרי. כשאומרים לך שהבעיה כלכלית ורוצים להדק את המשכורות ואני מוכן לקצץ", אמר.

גילת הוא זוכה 'פרס סוקולוב' לעיתונות הכתובה לשנת 2000. לפני "ישראל היום" הוא היה עיתונאי בכיר ב"ידיעות אחרונות". בין הפרשיות שחשף במשך השנים: פרשת אריה דרעי (1990), פרשת המעשים המגונים של איציק מרדכי (2000), פרשת "האי היווני" (2002) בהם היו מעורבים ראש הממשלה דאז אריאל שרון ואהוד אולמרט.

ראש חטיבת החדשות, ברוך שי, מסר: "גילת הוא סמל לעיתונות חוקרת, אמיצה ולוחמת בשחיתות הציבורית וביחסי הון-שלטון. אני שמח שיוכל לתרום מניסיונו ויכולותיו לחטיבת החדשות של כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully