וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהוראת מנכ"ל 103fm - יורם שפטל התנצל בשידור

31.7.2017 / 15:40

(עדכון) עו"ד יורם שפטל נאלץ להתנצל על הדברים שאמר על הרמטכ"ל גדי אייזנקוט, זאת לאחר שיחה משותפת בין צלקובניק ויו"ר הרשות השנייה אוה מדז'יבוז'. שפטל אמר בשבוע שעבר כי "הרמטכ"ל עלוב הנפש נראה כמו פקידון שמן בעירייה"

גזר דין לאלאור אזריה 30.7.17. ראובן קסטרו
גזר דין לאלאור אזריה 30.7.17/ראובן קסטרו
ביום חמישי האחרון אמר שפטל כי הרמטכ"ל "לא משדר חיילות בשל משמניו", וכי "הרמטכ"ל עלוב הנפש נראה כמו פקידון שמן בעירייה"

בהוראת מנכ"ל 103fm אור צלקובניק – עו"ד יורם שפטל, המייצג את החייל המורשע אלאור אזריה, נאלץ להתנצל היום על הדברים שאמר על הרמטכ"ל גדי אייזנקוט, כך נודע לוואלה ברנז'ה. לאחר שיחה משותפת בין צלקובניק ויו"ר הרשות השנייה, אוה מדז'יבוז' - הורה צלקובניק לשפטל לחזור בו מהדברים שאמר על הרמטכ"ל ביום חמישי האחרון. ההתנצלות הושמעה אחה"צ בשידור ב-103fm בשעה 17:00 בתוכנית של בן כספית ואריה אלדד.

הסערה האחרונה של שפטל מגיעה לאחר שביום חמישי האחרון אמר בתכניתו כי הרמטכ"ל "לא משדר חיילות בשל משמניו", וכי "הרמטכ"ל עלוב הנפש נראה כמו פקידון שמן בעירייה". בעקבות הדברים, לרשות השנייה הגיעו עד כה מספר תלונות.

בנוסף לכך, מגישים אחרים בתחנה, ובראשם גבי גזית ונתן זהבי, קראו בשידור להדיח את שפטל מהתחנה. זהבי אמר בתכניתו ב-103: "הגוש טינופת המצחין הזה. בושה למי שמעסיק אותו ברדיו. אני לא מבין איך לא ראיתי בעיתון שבעקבות הדברים האלה, שפטל הושעה לחצי שנה מהשידורים ברדיו FM103".

אור צלקובניק אוה מדז'יבוז. יחצ, ענבל מרמרי,
אור צלקובניק אוה מדז'יבוז/יחצ, ענבל מרמרי

ב-2016 ביקשו הטאלנטים בתחנה להדיח את שפטל, בעקבות דברים שאמר בשידור נגד רבקה מכאלי, המשדרת גם היא באותה התחנה. בין היתר אמר כי בגלל החינוך שקיבלו בניה הם יירדו מהארץ, ואיחל לה שהבנים של נכדיה ייכרתו מזרע ישראל. בתגובה גבי גזית כינה את שפטל בתוכניתו "אפס אחד גדול" ונתן זהבי כינה אותו "זבל" והוסיף "חזיר אדום צואה מצחינה".

טרם התקבלה תגובה מהתחנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

האזינו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully