וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחרות עם ynet? לא כל כך מהר: איחוד ישראל היום-NRG נתקל בקשיים

6.8.2017 / 14:58

לוואלה ברנז'ה נודע כי לאחרונה התקיימה ישיבה מיוחדת בין בכירי "ישראל היום" ל-nrg-360 בנושא האיחוד, כאשר המכשול העיקרי כרגע הוא עובדי האתר היושבים בבירה. ממול, במערכת אתר "ישראל היום" הוחלט להקפיא את הגיוסים

שער ישראל היום הבוקר 26 ביולי 2017. ראובן קסטרו
שער ישראל היום הבוקר 26 ביולי 2017/ראובן קסטרו

האיחוד בין מערכת אתר "ישראל היום" ל-NRG-360 מתעכב: לוואלה ברנז'ה נודע כי לאחרונה התקיימה ישיבה מיוחדת בין בכירי "ישראל היום" ל-nrg-360 בנושא האיחוד, כאשר אחד הנושאים המשמעותיים שעמדו על הפרק הוא מעבר העובדים מירושלים לתל אביב. כלומר, במידה ויתבצע איחוד - עורכי התוכן ועורכי הווידאו של מערכת NRG, הממוקמת בירושלים, ייאלצו לעבור למערכת "ישראל היום", הממוקמת בתל אביב, מה שעשוי להוות עבורם הרעת תנאים.

עוד נודע לוואלה ברנז'ה כי בניגוד לשינויים הרבים בעיתון "ישראל היום" - ובניגוד למגמה שהחלה לפני מספר חודשים באתר – הוחלט להקפיא את הגיוסים למערכת האתר. כאשר ככל הנראה הסיבה קשורה לאיחוד המסתמן עם NRG.

כזכור, לפני מספר חודשים פורסם כי העורך החדש בועז ביסמוט החליט לשים דגש על אתר "ישראל היום" כדי לתת פייט לאתר ynet. במסגרת ההליך, עורך אתר "ישראל היום", שגיב שטיינברג, סיים את תפקידו לפני מספר חודשים. בינתיים לא מונה עורך ראשי חדש לאתר במקומו של שטיינברג, אך מי שמשמש כאחראי בפועל הוא סגן עורך "ישראל היום" אריאל שמידברג. בנוסף, הוחלט בזמנו גם לגייס צוות עורכי משנה וכתבים נוספים כדי לחזק את הפלטפורמה הדיגיטלית בתחומי סיקור שונים, ונעשו מספר פניות לכתבים ממערכות מתחרות.

לא התקבלה תגובה מ-nrg ו"ישראל היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully