וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכנית קרא למלחמה באל ג'זירה: החשכת המסך ושלילת תעודות עיתונאי

6.8.2017 / 16:40

את מסיבת העיתונאים הראשונה שלו במשרד התקשורת הקדיש איוב קרא לסגירת הרשת בישראל: "כל המדינות המתונות באזור קבעו שאל ג'זירה הוא כלי של דאעש חמאס חיזבאללה ואיראן"

צילום: רוני כנפו, עריכה: יוסי אלטר

שר התקשורת הנכנס איוב קרא נחוש לסגור את רשת אלג'זירה בישראל. את מסיבת העיתונאים הראשונה שלו הקדישו היום (ראשון) קרא לתכניתו להחשכת מסך הערוץ.

קרא החליט על מספר צעדים בראשם שלילת תעודת העיתונאי של לע"מ מכתבי אל ג'זירה בישראל. בנוסף, לדבריו הוא פנה לחברות הכבלים והלוויין שהביעו נכונות להחשיך את הערוץ. עוד הוסיף קרא כי פנה לשר לביטחון הפנים ארדן בבקשה לסגור את משרדי הרשת בישראל. לדבריו, "רה"מ אמר את דברו שהוא רוצה להוביל את המהלך הזה ואני פועל ברוח הדברים של המנהיג שרואה בערוץ הזה סכנה".

לדבריו, "המאורעות בהר הבית הביאו אותי לחשוב איך אני מבטיח את בטחון אזרחי ישראל שזה דבר הכי חשוב. זיהינו כלים שלא משמשים את חופש הביטוי אלא פוגעים בבטחון אזרחי ישראל.אל ג'זירה גרם לאבידות של מיטב בנינו והסית את המערכת שהייתה רגועה באזור הזה".

לדבריו, "הטרור והמלחמה בטרור ובקיצוניים באזור הזה הפכו להיות דבר שמחייב פעולה. אני דובר ערבית ואי אפשר לעבוד עלי ולעשות ג'זירה באנגלית וג'זירה בערבית. רוב המדינות באזורנו קבעו שאל ג'זירה תומכת טרור והקצנה דתית. ממדינות המפרץ כולל סעודיה ירדן ומצרים כל המדינות שלנו יש כוונה ללכת איתם לוועידה אזורית ואפילו הסכם הגנה. כל המדינות האלו קבעו שאל ג'זירה הוא כלי של דאעש חמאס חיזבאללה ואיראן. אנחנו בעצם נעמדים מהצד ובערבית זה מתפרש שאנחנו לא עומדים בצד השלום אלא בצד האיראני לטובת אל ג'זירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully