וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועכשיו למשהו קליל, לצערנו

וואלה ברנז'ה

8.8.2017 / 13:11

סערה בממלכה: מגיש החדשות ברשת BBC סיימון מק'קוי לא ממש אהב את הליין אפ של המהדורה והציג במיאוס מופגן במיוחד אייטם קצרצר על תחרות גלישה לכלבים. אנשי מחלקת הניו-מדיה של BBC הבינו במהרה שיש להם אוצר ביד

צילום מסך
בידיעה הקצרה קטע מק'קוי את הקריינות בכל כך הרבה הפסקות ואנחות, עד שנראה כי עוברות לו בראש מחשבות על מה בדיוק השתבש בקריירה העיתונאית הארוכה שלו

ועכשיו למשהו קליל, לצערנו: מגיש החדשות ברשת BBC סיימון מק'קוי מצא עצמו היום (שני) במרכזה של סנסציית רשת, כאשר קטע וידאו שלו מציג במיאוס מופגן במיוחד אייטם קצרצר על תחרות גלישה לכלבים הפך לוויראלי ברשתות החברתיות, וגרר אחריו גל של תגובות משועשעות.

"רק קחו בחשבון, זה אוגוסט", פתח מק'קוי בטון כמעט מתנצל דיווח על אייטם שעסק באליפות העולם בגלישה לכלבים שנערכה בקליפורניה, והמשיך בקריינות בנימה שנמצאת באזור של בין משועממת ועצבנית לפאסיב-אגרסיבית.

בין משפט למשפט בידיעה הקצרה קטע מק'קוי את הקריינות בכל כך הרבה הפסקות ואנחות, עד שנראה כי עוברות לו בראש מחשבות על מה בדיוק השתבש בקריירה העיתונאית הארוכה שלו אשר הביא אותו לרגע הזה, שבו הוא נאלץ להציג אייטם שלפי דעתו, כנראה, אינו ראוי לשידור. "כמה חבל, אזלו לנו התמונות", אמר לבסוף בציניות בריטית מאופקת.

אנשי מחלקת הניו-מדיה של BBC הבינו במהרה שיש להם אוצר ביד, מיהרו לחתוך את הווידאו וצייצו אותו בטוויטר עם הכיתוב: "הדיווח החדשותי הכי פחות נלהב אי פעם". התגובות החלו לזרום, והן נעו בין "מעולם לא הייתי גאה יותר להיות בריטי", לבין "נראה אותך מנסה ללמד כלב לגלוש, זה הרבה יותר קשה מלהקריא טקסט מטלפרומטר".

מק'קוי אמנם לא התלהב כלל, בלשון המעטה", להגיש את האייטם הקליל על תחרות גלישת הכלבים, אבל עושה רושם שמתשומת הלב הוא דווקא כן התלהב, והוא ריטוויט בטוויטר רבות מהתגובות להן זכה הדיווח העיתונאי המשועמם בהיסטוריה הבריטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully