וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעבור 16 שנה: עורך "בלייזר" ליאור נעמן פורש מתפקידו

10.8.2017 / 13:25

לוואלה ברנז'ה נודע כי העורך המייסד של מגזין הגברים מסיים את תפקידו באוקטובר אך יישאר בקבוצת ידיעות, ויעבור למחלקת שיתופי פעולה מסחריים. עדיין לא ידוע מי יחליפו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מנסה לבדוק גבולות בעיתונות". בלייזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

העורך המייסד של מגזין בלייזר, ליאור נעמן, פורש מתפקידו – כך נודע לוואלה ברנז'ה. נעמן צפוי להישאר בקבוצת ידיעות ולעבור למחלקת שיתופי פעולה מסחריים. הוא יסיים את תפקידו כעורך מגזין הגברים של הקבוצה באוקטובר הקרוב, כאשר עדיין לא ידוע מי יחליף אותו בתפקיד.

נעמן משמש כעורך הראשון של המגזין, שיצא לאור לפני כ-16 שנים. השערורייה הגדולה ביותר של המגזין תחת כהונתו התרחשה בשנת 2005, כאשר אז פרסם "בלייזר" כתבה תחת הכותרת "הפשע המאורגן" שהיוותה מעין מדריך מפורט לביצוע מעשי פשע שונים - פריצה, רצח, עבירות מין - מבלי להיתפס.

הכתבה זכתה אז לביקורת רבה, ובתגובה לכך אמר בזמנו נעמן כי: "'בלייזר' הוא מגזין שמנסה לבדוק גבולות בעיתונות. יש לו סאבטקסט מובהק. אנחנו כאילו צוחקים על גייז ונשים, ובעצם על עצמנו. הכל בהפוך על הפוך. הכתבה היא בעצם טקסקט מאוד ביקורתי, על עד כמה קל להשיג את המידע הזה. ברור שאנחנו לא מעודדים לאונס, רצח ושוד, אנחנו סומכים על האינטליגנציה של הקוראים". לבסוף הודה כי היה נמנע מפרסום הכתבה אילו ידע שכל כך הרבה אנשים ייפגעו ממנה.

טרם התקבלה תגובה מ"בלייזר" ומנעמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully