וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה חודשי עונש הספיקו: עומרי קרונלנד חזר לאולפ"ש

13.8.2017 / 12:42

כזכור, קרונלנד הושעה מ"אולפן שישי" לפני כשלושה חודשים, לאחר פרסום כתבה מפוברקת שלו על מסיבות הרווקים בבוקרשט. גם איתי דנקנר חזר לאחרונה לערוך את התכנית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כתב "אולפן שישי" לשעבר, עומרי קרונלנד, חזר לאחרונה לעבוד במערכת התוכנית לאחר שהושעה ממנה בעקבות פרשת בוקרשט. כזכור, קרונלנד הושעה מ"אולפן שישי" לפני כשלושה חודשים, לאחר פרסום כתבה מפוברקת שלו על מסיבות הרווקים בבוקרשט. בתחילה, הכתבה זכתה לגל של ביקורת שלילית ברשתות החברתיות בשל הצגת תופעת הסחר בנשים ללא ביקורת. לאחר מכן החלה הסערה האמיתית הנוגעת לכתבה, כשהתברר כי חלקים מהותיים בה בוימו על ידי המערכת.

כך למשל, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, המרואיין המרכזי בכתבה כלל לא חגג מסיבת רווקים מכיוון שאינו בזוגיות – כאשר לטענתו קרונלנד ידע זאת. עוד פורסם על פי "המקום הכי חם בגיהינום" כי הלימוזינה ונערת הליווי נשכרו על ידי חברת החדשות בשביל הצילומים. הכתבה הוסרה מאתר חדשות 2 מיד לאחר שהפרטים האלה פורסמו.

עוד פורסם בוואלה ברנז'ה כי מנכ"ל חדשות 2 אבי וייס ערך בירור עם מערכת "אולפן שישי" והחליט להשעות את קרונלנד מתפקידו. בנוסף לכך, עורך התוכנית איתי דנקנר החליט להקדים את יציאתו לחופשה, כאשר הוא חזר לאחרונה לערוך את התכנית.

כזכור, קרונלנד הכין בעבר מספר כתבות שעוררו סערה לאחר שידורן: כתבה אחת חקרה את הצד האפל של חיי הלילה, שבה בין היתר עלה גם השימוש בסם האונס – כאשר לאחר שידור הכתבה, בסמוך לסילבסטר, המשטרה חילקה כ-20 אלף ערכות לאיתור הסם בברים בתל אביב. בכתבה אחרת ראיין קרונלנד באופן מלטף את נעמה בוכריס, אשתו של תא"ל במיל אופק בוכריס שהורד בדרגה בעקבות עסקת טיעון לאחר שהואשם בבעילה אסורה בהסכמה ובהתנהגות לא הולמת כלפי פקודות שלו. הראיון התקבל בביקורת ציבורית חריפה אליה התייחסה בטור מיוחד בוואלה ברנז'ה יו"ר מועצת הרשות השנייה אוה מדז'יבוז'. יש לציין כי כתבות נוספות שלו היו על האפליה של נציגי קדישא שלא מוכנים לקבור הומוסקסואלים, ועל המיתוס של "כוח צביקה".

בחדשות 2 בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully