וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו והתקשורת במלחמה: האם הכתובת של העיתונאי שישלם בגופו כבר על הקיר?

האיום על כתב חדשות 2 גיא פלג אינו עומד בחלל ריק אלא פועל יוצא ישיר של נאום נתניהו בכנס התמיכה בו. כעת על התקשורת להחליט - האם היא ממשיכה לסקר את עצמה מהצד או שוברת את הכלים. צפו בדיון באולפן

עריכת וידאו:מיכאל ברגמן,ניר חן

עליית מדרגה במלחמה בין רה"מ לתקשורת: אתמול (שבת) נשלח איום מרומז על כתב המשפט של חדשות 2, גיא פלג, המסקר את חקירות רה"מ. פעיל חברתי בשם אדם דובז'ינסקי שיתף בעמוד הפייסבוק שלו תמונה משפחתית של העיתונאי עם אשתו והילדים, וכתב: "משפחת פלג המאושרת – משפחתו של כתב ערוץ 2 לענייני הפלת נתניהו. הבה נאחל להם מה שהם מאחלים למשפחת נתניהו, ואפילו כפול".

למסר המאיים קדם מפגן התמיכה ברה"מ ביום רביעי האחרון, בו עמד אחד מפעילי הליכוד עם שלט עבור פלג שעליו נכתב "האלמנה השחורה". בכנס שבו התכנסו אלפי פעילי ליכוד נתניהו האשים באירוע את השמאל ואת התקשורת ב"מסע ציד אובססיבי" להפלתו, אך נמנע מלתקוף את גורמי אכיפת החוק. נתניהו אמר באירוע: "התקשורת והשמאל התגייסו למסע ציד נגדי. הם יודעים, ולא בכדי, שאנחנו מנצחים פעם אחר פעם בבחירות. כי אנחנו הבאנו את מדינת ישראל למצב הטוב ביותר בתולדותיה".

הנאום מסמל שפל חדש במערכת היחסים המעורערת ממילא בין נתניהו והתקשורת; קו אחד עובר בין ההתקפות על פרשן חדשות 2 אמנון אברמוביץ במהלך "צוק איתן" ושנתיים אחרי במהלך משפט החייל היורה אלאור אזריה, וכן בתגובה הארוכה והמשתלחת שהוציאה לשכת רה"מ על אילנה דיין - אמירות ששיאן באיומים שקיבל אמש פלג. וזו רק רשימה חלקית, ששותפים לה כמובן גם רביב דרוקר ואחרים.

מוקדם היום, בטור מיוחד לוואלה ברנז'ה, האשים אור הלר, הכתב הצבאי של חדשות 10, כי רה"מ מסית נגד עיתונאים. "גבול חדש נשבר, קו אדום חדש, נחצה. איומים על ילדים קטנים של עיתונאי שכל חטאו הוא שהוא עושה את תפקידו נאמנה", כתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully