וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה בחייו ובפיטוריו - חיים שיין ו"ישראל היום" כבר לא

13.8.2017 / 16:02

טוריו של שיין, הנחשב לאחד מהפובליציסטים אשר ידועים בתמיכתם הרבה כלפי רה"מ נתניהו, בניגוד למרגלית וגילת – הפסיקו להתפרסם בעיתון. עורך "ישראל היום" בועז ביסמוט מכחיש: "הוא כותב מוערך מאוד"

חיים שיין ובנימין נתניהו. עמוד הפיסבוק של חיים שיין, צילום מסך
חיים שיין ובנימין נתניהו/צילום מסך, עמוד הפיסבוק של חיים שיין

לאחר פיטורי דן מרגלית ומוטי גילת – גם חיים שיין בדרך החוצה מ"ישראל היום"? שיין, הנחשב לאחד מהפובליציסטים אשר ידועים בתמיכתם הרבה כלפי רה"מ נתניהו, בניגוד למרגלית וגילת – הפסיק לכתוב בעיתון.

שיין פירסם סטטוס בשבוע שעבר בעמוד הפייסבוק שלו ובו כתב: "תעלומה. במהלך עצרת הליכוד נגשו אלי חברות וחברים רבים ושאלו אותי למה הפסקתי לכתוב בעיתון "ישראל היום"? עניתי להם שהעובדה נכונה ואת השאלה הם צריכים להפנות לעורך. לא היתה לי שום תשובה אחרת". כאשר אחד הגולשים שאל אותו – "אשמח אם תפרט. האם כתבת וסירבו לקבל? הודיעו לך שאתה לא כותב? איך זה עובד?" – הוא השיב: "אין מה לפרט. עובדה".

ב"ישראל היום" מנגד, מכחישים את הדברים. בועז ביסמוט, אמר לוואלה ברנז'ה כי "שיין לא פוטר" והוסיף כי "הוא כותב מוערך מאוד בעיתון 'ישראל היום'".

ואולם, שיין הודה בפני וואלה ברנז'ה כי טכנית לא ניתן לפטר אותו מכיוון שהוא מעולם לא הועסק כעובד בעיתון, אלא רק כתב טורים לפי בקשת המערכת – כאשר בפעם האחרונה שביקשו ממנו לכתוב הייתה בסוף יולי.

מבדיקה שביצע לאחרונה אביב הורוביץ עבור מאקו, מאז כניסתו של ביסמוט לתפקיד העורך הראשי של העיתון (בתחילת מאי) ועד לסוף יולי פורסמו ב"ישראל היום" 7 מאמרים בלבד של שיין – בהשוואה ל-26 מאמרים שלו שפורסמו בתקופה המקבילה אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully