וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"לית "עכבר העיר" עוזבת; צפויה להתמנות לתפקיד בכיר ב"הארץ"

14.8.2017 / 12:11

טל לוין עוזבת את תפקידה כעורכת ומנכ"לית המקומון, כך נודע לוואלה ברנז'ה. בחודשים הקרובים היא צפויה להצטרף לחטיבת הדיגיטל של קבוצת "הארץ". את מקומה תמלא סגניתה טלי קושניר

טל לוין. יחצ,
טל לוין/יחצ

טל לוין עוזבת את תפקידה כעורכת ומנכ"לית עכבר העיר, כך נודע לוואלה ברנז'ה. בחודשים הקרובים היא צפויה להתמנות לתפקיד בכיר בחטיבת הדיגיטל של קבוצת "הארץ". את מקומה כעורכת "עכבר העיר" תמלא טלי קושניר, שהייתה בעבר עורכת במקומון ושבה לתפקיד הסגנית לפני 3 חודשים. מחלקת המכירות של "עכבר העיר" תהיה באחריותו של יניב בן, סמנכ"ל הסחר של הארץ דיגיטל.

לוין (35), הצטרפה ל"עכבר העיר" ב-2010, ושימשה בו במספר תפקידי עריכה. מ-2015 היא משמשת במקביל גם כמנכ"לית. בפברואר האחרון עלה לאוויר בהובלתה אתר חדש ל"עכבר העיר", שכלל מיתוג חדש.

בפברואר האחרון פורסם בוואלה ברנז'ה כי בקבוצת שוקן החליטו להחזיר את הגרסה המודפסת של העיתון, 4 שנים לאחר שיצא לאור הגיליון המודפס האחרון. "עכבר העיר" התחיל בגרסת הפרינט, כמוסף פנאי ובידור המצורף למקומון "העיר". ב-2006 עלה לרשת אתר האינטרנט "עכבר העיר". בשנת 2012 הוחלט לבצע איחוד של מערכת העיתון המודפס "עכבר העיר" עם האתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully