וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחת לרדאר: פינס בקשת? ברשת משפרים עמדות

14.8.2017 / 15:07

בעקבות המעבר של פינס לקשת, התוכנית החדשה של ערוץ 10 - "הרדאר" - צפויה ליהנות משת"פים רבים עם מחלקת היח"צ של רשת, המעוניינת להחליש את המתחרה הישירה. פגישה ראשונה בין הצדדים, כך נודע לוואלה ברנז'ה, כבר תוכננה

גיא פינס. אור גפן,
גיא פינס/אור גפן

האם לאור מעברו של גיא פינס לקשת - מתחממים היחסים דווקא בין ערוץ 10 לרשת? לוואלה ברנז'ה נודע כי בין רשת התגבשה החלטה להעמיק את שיתוף הפעולה ואף תוכננה פגישה עם מערכת "הרדאר" - תוכנית הבידור והתרבות החדשה של ערוץ 10 שמחליפה את "ערב טוב עם גיא פינס". על פי גורם ברשת, פגישה מעין זו כבר נערכה ואולם ב"הרדאר" מכחישים זאת, ואילו ברשת בחרו שלא להתייחס לנושא. כזכור, רשת הנה הזכיינית המסחרית היחידה הנעדרת תכנית בידור עצמאית.

על פי גורם המעורה בפרטים, לא מן הנמנע שבעקבות המעבר של פינס למתחרה מרמת החיל – התכנית החדשה של ערוץ 10 צפויה ליהנות משיתופי פעולה ואייטמים בלעדיים רבים עם מחלקת היח"צ של רשת. עד כה נהנה פינס משיתופי פעולה פוריים למדי עם מחלקת היח"צ של רשת – שכידוע מחזיקה בכמה ממותגי הריאליטי הנחשקים ביותר ("דה ווייס", "הישרדות", "האח הגדול" ועוד), ולכן מהווה פלטפורמת מידע משמעותית עבור תוכניות בידור ורכילות.

ואולם, למרות היחסים הטובים, המעבר של פינס לקשת מהווה בעיה עבור רשת – שפחות מעוניינת לקדם את התוכניות שלה אצל קשת, הנחשבת למתחרה ישירה יותר בהשוואה לערוץ 10. כך למשל, בעוד שבעבר הריאליטי "האח הגדול" זכה לקידום מאסיבי ב"ערב טוב עם גיא פינס", כאשר מי שעמד מאחורי זה הייתה גם מחלקת היח"צ של קשת (שהחזיקה במותג עד לאחרונה), ככל הנראה בעונה הבאה הריאליטי יזכה לפחות חשיפה בתוכנית הבידור.

מרשת נמסר בתגובה: "רשת מקיימת יחסי עבודה מצויינים - בעבר, בהווה ובעתיד עם כל גורם תקשורתי באשר הוא. זוהי חלק ממדיניות מחלקת יחסי הציבור של החברה ועל כך יעידו כל גורמי התקשורת ובהם גם וואלה ברנז'ה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully