וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל זילברשטיין ורותם ישראל יגישו את תכנית הבוקר של ערוץ הספורט

15.8.2017 / 14:36

דניאל זילברשטיין ורותם ישראל יגישו את תכנית הבוקר של ערוץ הספורט "בוקר ספורט", כך נודע לוואלה ברנז'ה. השניים יחליפו את הראל סלוצקי ועופר דומינגז שעברו ל"מגרש פתוח"

דניאל זילברשטיין ערוץ הספורט. ברני ארדוב
דניאל זילברשטיין/ברני ארדוב

דניאל זילברשטיין ורותם ישראל יגישו את תכנית הבוקר של ערוץ הספורט "בוקר ספורט", כך נודע לוואלה ברנז'ה. השניים יחליפו את הראל סלוצקי ועופר דומינגז שעברו ל"מגרש פתוח".

זילברשטיין החל לעבוד ב-2008 כמגיש ושדרן בערוץ הספורט, ושידר מאולימפיאדת בייג'ינג באותה השנה. בשנים 2014-2016 סיקר עבור הערוץ שני משחקי אולסטאר ואת גמר ה-NBA ב-2015. הוא שירת בגל"צ ושימש בתחנה בתפקידים שונים במשך עשור, ביניהם כתב חדשות החוץ, עורך חדשות החוץ, עורך החדשות הראשי ומגיש תוכנית האקטואליה לסיכום היום "24 היום שהיה".

ישראל התחילה את דרכה בערוץ הספורט כעוזרת הפקה ולאחר מכן שימשה כמגישת פינות ומבזקים ב"בוקר ספורט" עם סלוצקי ודומינגז. במקביל להשתתפותה בתכנית החלה לשמש כשדרנית קווים במשחק המרכזי של ליגת העל בכדורגל ובכדורסל, שימשה לתקופה קצרה ככתבת מכבי תל אביב בכדורגל, ולאחרונה הגישה ב"מגרש פתוח".

לפני כחודש פורסם בוואלה ברנז'ה כי סלוצקי ודומינגז יחליפו את טל ברמן בהגשת התוכנית "מגרש פתוח", בעקבות המעבר שלו לערוץ 10 – בבעלות RGE המחזיקה גם בערוצי הספורט.

עוד פורסם בוואלה ברנז'ה כי ברמן יחליף את גיא לרר ויגיש את "הצינור". לרר הודיע לאחרונה על עזיבתו את ערוץ 10 ומעברו לזכיינית ערוץ 2 רשת, ובערוץ הוחלט לגייס את ברמן להגשת התוכנית במקומו.

בערוץ הספורט אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully