וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנכ"לית שיווק חדשה בפרטנר וסמנכ"ל תוכן חדש ב-99fm

וואלה ברנז'ה

16.8.2017 / 14:30

דןדן מטיוק מצטרף ל-99fm וישמש כסמנכ"ל התוכן והדיגיטל במקומו של שרון שפירא שפרש לאחרונה מהתחנה; מינוי חדש בפרטנר: תרי ישכיל, עד לאחרונה המשנה למנכ"ל זאפ, תשמש כסמנכ"לית השיווק של הקבוצה

דודן מטיוק תרי ישכיל. דניאל שריף
רמי זרנגה, עיבוד תמונה
דןדן מטיוק, תרי ישכיל/עיבוד תמונה, דניאל שריף רמי זרנגה

מינויים חדשים ב- eco99fm: דןדן מטיוק מצטרף לתחנה וישמש כסמנכ"ל התוכן והדיגיטל. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על ניהול מחלקת התוכן והדיגיטל, שת"פים מערכתיים, העלאת פרויקטים מיוחדים ועוד.

הוא מחליף בתפקיד את שרון שפירא, אשר הודיע לפני מספר שבועות על פרישתו מהתחנה. שפירא ייכנס בשבועות הקרובים לתפקידו החדש כסמנכ"ל השיווק של קבוצת BBB. מטיוק שימש במשך 20 שנה בתפקידי עריכה שונים בגל"צ וגלגלצ. בשלוש השנים האחרונות היה עורך תוכן בכיר בסטארט-אפ בשם הירו מדיה.

בנוסף לכך, רקפת עוזרי קודמה לתפקיד המפיקה הראשית של התחנה. עוזרי תהיה אחראית על ניהול מערך ההפקה של הרדיו, לרבות לוחות שידורים, פרויקטים מיוחדים, התנהלות מול מאזינים וגולשים ועוד.

חגית קמין, מנכ"ל eco99fm, מסרה: "אנו שמחים על הצטרפותם של דןדן ושל רקפת לצוות של eco99fm. דןדן הוא איש תוכן מהמובילים בשוק, ואני בטוחה כי יתרום מניסיונו הרב ברדיו ובדיגיטל להמשך הצלחתה של התחנה. רקפת עוזרי תקודם למפיקה ראשית, ואין לי ספק שתנהל את מחלקת ההפקה ביד רמה. אני מבקשת להודות לשרון שפירא על עבודה מצוינת לאורך כל השנים".

מינוי חדש בפרטנר: תרי ישכיל תשמש כסמנכ"לית השיווק של הקבוצה. ישכיל, שכיהנה עד לאחרונה כמשנה למנכ"ל זאפ, תיכנס לתפקיד בשבועות הקרובים. ישכיל ניהלה את חטיבת הלקוחות בזאפ, האחראית על תחומי השירות והמכירות. קודם לכן שימשה כסמנכ"לית השיווק והפרסום של פסגות ומילאה מספר תפקידים בכירים בקבוצת תנובה. בנוסף, היא הייתה מנהלת תחום שיווק עסקי בסלקום.

מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי, מסר: "קבוצת פרטנר מובילה שינוי אסטרטגי בשוק התקשורת והופכת מחברת סלולר לקבוצת תקשורת מובילה גם בעולמות הטלוויזיה והסיבים. אני שמח שתרי ישכיל מצטרפת בעיתוי הזה לקבוצה, ובטוח שניסיונה הרב והמגוון יסייע רבות במימוש האסטרטגיה ובהתמודדות עם האתגרים העסקיים העומדים בפנינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully