וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לע"מ מתריעה: מתחזים לעיתונאים עם תעודות מזוייפות

וואלה ברנז'ה

16.8.2017 / 16:36

לשכת העיתונות הממשלתית יצאה לאחרונה בקמפיין מיוחד המתריע בפני תעודות עיתונאים מזוייפות. ניצן חן לוואלה ברנז'ה: "גורמים שונים החליטו על דעת עצמם שהם עיתונאים. גופים שונים משתפים איתם פעולה ומנפיקים להם 'תעודת פלסטיק'"

יח"צ - חד פעמי

לשכת העיתונות הממשלתית יצאה לאחרונה בקמפיין מיוחד המתריע בפני תעודות עיתונאים מזוייפות. זאת בשל ריבוי המקרים של התחזות לעיתונאים באמצעות תעודות לא רשמיות מטעם הלשכה. בלשכה מציינים כי לאחרונה הופצו ידיעות בדבר הנפקת תעודות עיתונאי על ידי גופים שונים ל"גורמים מפוקפקים לכאורה ואשר אינם עוסקים במקצוע העיתונות כהגדרתו על פי הוראות הדין והכללים".

בקמפיין מציינים את הסממנים הייחודיים לתעודת עיתונאי של לע"מ: סמל המדינה, מדבקת זיהוי ייחודית, אסמכתת מהימנות ותוקף מוגבל. בלע"מ אומרים כי יש לשים לב שרק תעודת עיתונאי מטעם לשכת העיתונות הממשלתית היא התעודה הרשמית והמוכרת היחידה לעיתונאים בישראל, וצריך להיזהר מחיקויים.

ניצן חן, מנהל לע"מ, אמר לוואלה ברנז'ה כי "בעידן הניו מדיה המתאפיין בחוסר היכולת לשלוט על זרימת המידע, גורמים שונים החליטו על דעת עצמם שהם עיתונאים. לצערי, גופים שונים משתפים פעולה איתם ומנפיקים להם 'תעודת פלסטיק' שבפועל היא חסרת חשיבות. אני שב ומדגיש כי רק תעודת עיתונאי מטעם לשכת העיתונות הממשלתית היא התעודה הרשמית והמוכרת היחידה לעיתונאים הפועלים בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully