וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית הבוקר החדשה של רשת – בסגנון ה"טודיי שואו"

20.8.2017 / 12:50

לוואלה ברנז'ה נודע כי בזכיינית מתכננים לשכפל את הפורמט של תוכנית הבוקר של NBC כאשר בתחילת המהדורה צוות של כ-4 מגישים ישבו באופן מרוכז ולאחר מכן יתפצלו לפינות שונות באולפן החדש

בניין רשת. ראובן קסטרו
בניין רשת/ראובן קסטרו

תוכנית הבוקר החדשה של רשת צפויה לעלות בשבועות הקרובים לאוויר, ולוואלה ברנז'ה נודע כי בזכיינית מתכננים לשכפל את הפורמט של רשת NBC. בדומה ל"טודיי שואו", תוכנית הבוקר של רשת תכלול כ-4 מנחים שיגישו ביחד את המהדורה, כאשר בתחילת התוכנית צוות המגישים ישבו באופן מרוכז ולאחר מכן יתפצלו לפינות שונות באולפן החדש, עליו פורסם בוואלה ברנז'ה.

צוות המגישים יכלול את אברי גלעד והילה קורח – המגישים כיום את "העולם הבוקר" – ובנוסף אליהם יצטרף החזאי של חדשות 2 אלעד זוהר, שלפני כשבוע הודיע על עזיבתו את חברת החדשות לטובת הזכיינית. זוהר יגיש בתוכנית פינות שונות ואת תחזית מזג האוויר, כשבנוסף הוא צפוי להגיש תוכניות נוספות ברשת בהמשך. עדיין לא ידוע מי ישמש כמגיש ה-4 בתוכנית הבוקר החדשה.

לפני כחודשיים פורסם בוואלה ברנז'ה כי רשת בונה אולפן חדש לקראת פיצול ערוץ 2. הזכיינית מקימה אולפן הנבנה בימים אלו בקומת הקרקע של בניין רשת ברמת החיל. האולפן החדש יחליף את האולפן הקיים, הממוקם בקומה ה-2 בבניין, ועל פי גורם המעורה בפרטים, הוא יהיה גדול ומשוכלל יותר. ההערכות בתעשייה היא כי הקמת אולפן בסדר גודל כזה עשויה לעלות למעלה מ-10 מיליון שקלים. המשמעות העיקרית של הקמת אולפן בסדר גודל כזה היא החלטה אסטרטגית של הזכיינית לייצר עוד ועוד תכני "אין האוס" אולפניים, הנחשבים לזולים להפקה ועל כן לרווחיים יותר.

לא התקבלה תגובה מרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully