וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנונית ראשונה לאיחוד עם NRG: אביעד פוהורילס בדרך ל"ישראל היום"

20.8.2017 / 13:50

פוהורילס, הכותב ב-NRG משנת 2014, נפגש לאחרונה עם עורך "ישראל היום" בועז ביסמוט והוא צפוי לשמש ככותב המוביל במדור הספורט של העיתון, שמחפש לגייס פיגורות לחיזוק המדור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בצל המגעים המתקדמים לאיחוד מערכות בין "ישראל היום" ל-NRG360, לוואלה ברנז'ה נודע כי אביעד פוהורילס בדרכו לשמש בתפקיד בכיר בדסק הספורט של "ישראל היום". פוהורילס, הכותב ב-NRG משנת 2014, נפגש לאחרונה עם עורך "ישראל היום" בועז ביסמוט והוא צפוי לשמש ככותב המוביל במדור הספורט של העיתון, שמחפש לגייס פיגורות לחיזוק המדור.

פוהורילס עבד ב"ידיעות אחרונות" במשך כ-15 שנים, וב-2004 חזר לעבוד ב"מעריב" ככתב ספורט ומבקר טלוויזיה. הוא ערך את התוכנית "עושים ספורט" בגל"צ במשך עשור, והגיש אותה במשך שנה עם אלי ישראלי. בנוסף, פוהורילס שימש כפרשן ספורט בערוץ 1 של רשות השידור ז"ל, ומשמש כיום כפרשן בערוץ הספורט בנוסף לעבודתו ב-NRG.

עוד נודע לוואלה ברנז'ה כי בשבוע שעבר התקיימה ישיבה נוספת עם בכירי המערכות בנוגע לאיחוד המסתמן. על פי גורם המעורה בפרטים, האיחוד צפוי לעבור לשלב מתקדם יותר לאחר החגים.

בישיבה הקודמת שהתקיימה לפני מספר שבועות, אחד הנושאים המשמעותיים שעמדו על הפרק הוא מעבר של העובדים מירושלים לתל אביב. כלומר, במידה ויתבצע איחוד - עורכי התוכן ועורכי הווידאו של מערכת NRG, הממוקמת בירושלים, ייאלצו לעבור למערכת "ישראל היום", הממוקמת בתל אביב, מה שעשוי להוות עבורם הרעת תנאים.

איחוד המערכות הוא שלב נוסף בהתייעלות הכלכלית ששלדון אדלסון מבצע בגופי התקשורת שבבעלותו, לאחר פיטורי עובדים רבים – ביניהם דן מרגלית ומוטי גילת שהאשימו במהלך את מעורבתו של רה"מ בנימין נתניהו - והקדמת הורדת שעת הדפוס של "ישראל היום".

לא התקבלה תגובה מפוהורילס, מ"ישראל היום" ומ-NRG.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully