וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלשכת רה"מ אמרו כי לא תתלווה לביקור תקשורת - ערוץ 20 דווקא היה

24.8.2017 / 14:18

בקרב הכתבים המדיניים והפוליטיים נדמה שיש מעין השלמה עם המצב החדש שנוצר, לפיו ערוץ 20 הפך להיות ערוץ הבית של נתניהו ואף מחליף בתפקיד את "ישראל היום". כתב מדיני: "אם אני הייתי טס עצמאית לא הייתי מקבל ראיון, וגם לא כתבים אחרים"

בראיון לערוץ 20 התייחס ראש הממשלה לתופעת האנטישמיות בארה"ב. מערכת וואלה! NEWS
בנימין נתניהו בראיון לערוץ 20/מערכת וואלה! NEWS

האם הראיון של רה"מ נתניהו לשמעון ריקלין נסגר טרם הנסיעה של כתב ערוץ 20 לסוצ'י? בקרב הכתבים המדיניים והפוליטיים נדמה שיש מעין השלמה עם המצב החדש שנוצר, לפיו ערוץ 20 הפך להיות ערוץ הבית של נתניהו ואף מחליף בתפקיד את "ישראל היום".

הראיון שהעניק אתמול (רביעי) נתניהו לריקלין הוא השני בתוך כחודש וחצי, כשהפעם הוא עסק בפגישתו עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. כך ייצא שבעוד רה"מ לא התראיין כשנה לרוב כלי התקשורת, ריקלין והצלם שליווה אותו היו היחידים שהצטרפו לביקור נתניהו בסוצ'י.

על פי כתב פוליטי בכיר מאחד העיתונים, באופן מסורתי כתבים לא נוסעים לנסיעות חד-יומיות לרוסיה, ואולם במקרה זה מספר כלי תקשורת דווקא פנו ללשכת רה"מ וביקשו לפני הנסיעה לוודא שאכן גם הפעם הוועידה לא תתוקשר, ואכן נענו בשלילה. יש לציין שבנסיעות מהסוג הזה נתניהו טס במטוס קטן שבו אין מקום לעיתונאים. לדברי הכתב, בלשכת רה"מ הודיעו כי מי שרוצה לנסוע עצמאית מוזמן. כך אכן עשה ריקלין.

כתב מדיני טוען כי הצטרפותו של ריקלין - שאף הוא לא הוזמן לפוטו אופ בין המנהיגים, לא נבעה רק משיקולים מידיים שכן הוא "עושה סרט על ביבי ופעילותו הבינלאומית והוא מקורב לנתניהו". עם זאת, לדבריו, "אם אני הייתי טס עצמאית לא הייתי מקבל שום ראיון, וגם לא כתבים אחרים".

בחודש שעבר, כאשר פורסם על ההתקדמות המשמעותית בחקירות פרשות השחיתות בהם נתניהו מעורב, זימן אליו נתניהו באופן בהול בשעת לילה מאוחרת את ריקלין ואלירן טל מערוץ 20. מלבד הסאונד הגרוע שליווה את הראיון, הביקורת סביבו הייתה גדולה ואנשי תקשורת רבים טענו כי הראיון היה "מלטף" וחסר את השאלות הנוקבות שרה"מ היה צריך להישאל על תיק 1,000 ו-2,000.

לא התקבלה תגובה מריקלין וערוץ 20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully