וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנים לשבות: סכסוכי עבודה בהארץ ובגלובס

28.8.2017 / 14:56

ארגון העיתונאים הכריז על סכסוכי עבודה בגלובס והארץ. בתום תקופת צינון של 14 ימים, יוכלו העובדים לנקוט צעדים ארגוניים - עד לכדי שביתה. הסכסוך בהארץ הוכרז על רקע כוונת הנהלת העיתון לפטר עובדים. בגלובס - על רקע "התנהלות כוחנית ומאיימת"

מערכת עיתון הארץ ברחוב שוקן בתל אביב. שרון בוקוב
מערכת עיתון הארץ ברחוב שוקן בתל אביב/שרון בוקוב

ארגון העיתונאים הכריז הבוקר (שני) על סכסוכי עבודה בגלובס והארץ. בתום תקופת צינון של 14 ימים, יוכלו העובדים לנקוט צעדים ארגוניים.

סכסוך העבודה בהארץ הוכרז על רקע כוונת הנהלת העיתון לבצע שינויים ארגוניים באופן חד-צדדי שיובילו לטענת הארגון לפיטורים של עשרות עובדים, פגיעה בתנאי ההעסקה של העובדים, בזכויותיהם ובמעמדם. ועד העיתונאים בהארץ-דה מרקר דורש כי ההנהלה תחשוף את תכניותיה ותקיים משא ומתן והידברות עם הוועד.

סכסוך העבודה בגלובס הוכרז על רקע "התנהלות כוחנית ומאיימת של הנהלת העיתון וכן על רקע כוונת ההנהלה לבצע שינויים ארגוניים" אומרים בארגון. בין היתר הם מציינים את העברת מערכת העיתון מראשון לציון לתל-אביב, מהלך עליו פורסם לראשונה בוואלה ברנזה. עוד מציינים בארגון את.הכוונה לערוך שינויים מרחיקי לכת במחלקות שונות בעיתון ועוד.

"לשינויים אלה השלכות משמעותיות על זכויותיהם וביטחונם התעסוקתי של העובדים. ועד העיתונאים בגלובס דורש כי לא ייעשו שינויים באופן חד-צדדי ויתנהל משא ומתן", לפי הארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully