וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חממת תוכן מקורי: הרימייק הבינ"ל של ענני תקשורת נרכש על ידי Netflix

4.9.2017 / 14:37

הסדרה הישראלית "החממה" נרכשה להפקת רימייק אמריקאית מקורית על ידי ענקית הסטרימינג שאף בחרה ב-Nutz Productions, חברת בת של "ענני תקשורת", להפיק במלואה את הסדרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אודי מירון/מערכת וואלה!, צילום מסך

"Greenhouse Academy" - גרסת הרימייק של סדרת הנוער "החממה" ששודרה בישראל בערוץ ניקלודיאון לצופי yes תושק ב-190 מדינות מסביב לעולם. Nutz Productions, חברת בת של "ענני תקשורת", שהפיקה הן את סדרת המקור והן את הרימייק, רושמת לעצמה הישג שכן זוהי הסדרה הראשונה שהוזמנה על ידי גוף תקשורת בינלאומי להפקה מלאה מחברה ישראלית. "החממה", שזכתה שלוש שנים ברציפות בטקס פרסי האקדמיה הישראלי בפרס סדרת הילדים והנוער הטובה נמכרה לנטפליקס Straight to series (ישירות בלי פיילוט) והופקה לנטפליקס כסדרת מקור.

פרטי עסקת המכירה מול נטפליקס - אותה ניהלה מנכ"לית ענני תקשורת אורלי אטלס-כץ, ותיווך הסוכן של ענני תקשורת אדם ברקוביץ - כללו גם את מינויו של יוצר הסדרה גיורא חמיצר לתפקיד ה-showrunner שלמעשה שימש כאחראי לניהול האמנותי. הסדרה האמריקאית נכתבה על ידי גיורא חמיצר, בשילוב של כותבת אמריקאית פאולה יו ("הבית הלבן"). את התפקיד הראשי ברימייק תגלם השחקנית הישראלית אריאל מורטמן, המובילה קאסט שחקנים אמריקאי ברובו. את הגרסה האמריקאית, כמו גם את זו הישראלית, ביים רועי פלורנטין.

אורלי אטלס–כץ מסרה: "אנחנו נרגשים וגאים לקראת עלייתה של Greenhouse Academy ברחבי העולם. זהו הישג גדול של ענני, חברת ההפקה שלנו Nutz ושל גיורא חמיצר, אבל לא רק, כי זהו גם הישג של תעשיית הטלוויזיה הישראלית, אשר זכתה להבעת אמון יוצאת דופן מצד ענקית תוכן אמריקאית שהפקידה בידה את ההפקה. יצירה של תכני מקור איכותיים לילדים היא אחת מהמטרות העיקריות שהצבנו לעצמנו וזוהי התרגשות גדולה עבורנו שהסדרה תגיע לעשרות מיליוני צופים ב-190 מדינות מסביב לעולם ואנו מאמינים שכולם יתאהבו בה בדיוק כמו שהתאהבו בגרסתה המקורית בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully