וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטן: "לפיד מדבר עם חדשות 2, אולמרט דיבר עם דנקנר, ככה זה עובד"

4.9.2017 / 16:21

יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן התייחס לחשיפת מועדי השיחות הרבות שקיים רה"מ נתניהו עם ראשי "ישראל היום", שנחשפו אתמול בחדשות 10. בשיחה עם אולפן וואלה! NEWS אמר ביטן כי יבקש רישומים גם של שיחות של פוליטיקאים אחרים עם עיתונאים

צילום: רוני כנפו, עריכת וידאו: ניר חן

יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן (הליכוד), התייחס היום (שני) בראיון למהדורת וואלה! NEWS לחשיפת מועדי השיחות הרבות שקיים ראש הממשלה בנימין נתניהו עם ראשי "ישראל היום", שנחשפו אתמול בחדשות 10.

מהחשיפה עולה לדוגמא כי בבחירות 2013 ניהל נתניהו כ-15 שיחות עם רגב, בתקופה של 19 יום. מרבית השיחות התרחשו לקראת סגירת הגיליון - בזמן שבמערכות העיתונים מנסחים את הכותרות הראשיות. ב-12.11.14 עובר חוק "ישראל היום" בקריאה טרומית, למרבה כעסו של נתניהו. באותו לילה אחרי חצות דיבר נתניהו עם הבעלים של העיתון, שלדון אדלסון 3 פעמים. גם בחירות 2015 היו מוקד שיחות ברור. ב-29.11.14 - שיא המשבר הקואליציוני שיצר נתניהו ו-3 ימים לפני שהקדים את הבחירות, שוחח נתניהו ברבע לחצות עם עורך העיתון.

בשיחה עם אולפן וואלה! NEWS אמר ביטן כי אינו מתרגש מהעניין, כאשר לטענתו מדובר בנורמה שקיימת מאז ומתמיד. ביטן אמר כי "אולמרט היה חבר טוב של דנקנר. אפילו חברים ממש. כמו אחים. הם אמרו את זה. זה אמר לפני שהוא נפטר, וזה אמר את זה כל הזמן. ודנקנר היה עורך מעריב - אז נראה לך שאולמרט לא שוחח איתו כל הזמן? לא צריכים אפילו לקבל רישום על העניין הזה. במשרד רה"מ הדברים נעשים עם רישום".

עוד אמר ביטן כי "לפיד עם "ידיעות אחרונות" עם ערוץ 2. ככה נוהג העולם, הפוליטיקאים מדברים עם העיתונים ומוכרי העיתונים כל הזמן – ולכן אני מאמין שגם אם אני אבקש, ואני אבקש, יהיו רישומים גם על שיחות כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully