וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד אחד לאוסף: קשת רכשה ריאליטי בישול חדש

5.9.2017 / 10:50

יום לאחר שהשיקה את לוח שידורי ערוץ 12, לוואלה ברנז'ה נודע כי קשת רכשה את הפורמט MY KITCHEN RULES - במרכזו מתמודדים 12 זוגות במטרה להפוך בית רגיל למסעדה. יונתן רושפלד, שעזב את "מאסטר שף" לפני מספר חודשים, ישמש כאחד השופטים

רושפלד. מערכת וואלה!
יונתן רושפלד/מערכת וואלה!

יום לאחר שהשיקה את לוח שידורי ערוץ 12, לוואלה ברנז'ה נודע כי קשת רכשה ריאליטי חדש - MY KITCHEN RULES. הזכיינית תשדר בהמשך השנה את ריאליטי הבישול השלישי שלה, שמצטרף למאגר של המגה-ריאליטי "מאסטר שף" שזוכה לנתוני צפייה מצויינים ול"בייק אוף" שעונתה השנייה מצטלמת בימים אלו.

במרכז התכנית מתמודדים 12 זוגות במטרה להפוך בית רגיל למסעדה. הזוגות נדרשים להוכיח את יכולות הבישול והאירוח שלהם בבתיהם - ומי שבוחן אותם הם הזוגות האחרים בתחרות והשופטים של הריאליטי, כאשר אחד מהם הוא יונתן רושפלד - שלפני מספר חודשים הודיע על עזיבתו את "מאסטר שף", ומי שיחליף אותו שם הוא השף ישראל אהרוני.

הפורמט הושק בשנת 2010 בערוץ 7 האוסטרלי, ובעקבות הצלחת הרייטינג הופקו עד כה 8 עונות לתכנית. לצד הצלחתו באוסטרליה, הפורמט משודר גם ברחבי העולם. בין היתר ברשת FOX האמריקאית וברשת סקאיי הבריטית.

אתמול חשפה קשת את לוח השידורים החדש שלה שיעלה לאוויר בנובמבר עם פיצול ערוץ 2, ויכלול הרבה שעות ריאליטי. התכניות החדשות של הזכיינית כוללות את הסדרה "צדיקים", "חתונה ממבט ראשון" ו"הכל אישי". קשת הקדימה בחשיפת לוח השידורים את הזכיינית המתחרה רשת.

תכנית הבידור של גיא פינס, שעברה לקשת מערוץ 10, תהיה באורך חצי שעה. זאת לאחר שלא היה ברור בתחילה האם יינתן לה זמן שידור של כשעה (בדומה לערוץ 10) והיא תשובץ מ-19:00-20:00 ואולם לבסוף היא תסתיים ב-19:30 כאשר אז תשודר "תכנית חיסכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully