וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת "מה נסגר": ערוץ הידברות מצטרף לפרטנר TV

וואלה ברנז'ה

6.9.2017 / 13:13

פרטנר מיישרת קו עם המתחרות גם מול הקהל הדתי וחתמה עם הערוץ הדתי על שיבוץ באפיק 97. הרב יצחק פנגר בפנים

הרב יצחק פנגר. ישראל ברדוגו, ספק 500
הרב יצחק פנגר/ספק 500, ישראל ברדוגו

מרוץ החימוש בטלוויזיה הרב ערוצית: הנהלת ארגון "הידברות" חתמה עם חברת פרטנר על הצטרפותו של ערוץ הידברות לחבילת השידור של פרטנר TV, אשר זמין כבר כעת לצפייה באפיק 97. בין התכנים בערוץ: צבי יחזקאלי בתכנית שיחות על הנפש; יובל המבולבל בתכנית ילדים חדשה – "כח 13"; מדברים אמונה – שולי רנד והרב שלום ארוש בשיחות על אמונה, פרנסה, התמודדויות; גולן אזולאי בתכנית ראיונות; עדן ועודד מנשה בתכנית ראיונות על תזונה ויהדות עם הרב יובל הכהן אשרוב, ועוד.

בנוסף לתכניות השוטפות, בערוץ אומרים כי לרגל החגים ישודרו תכנים המותאמים לימים אלו עם מיטב רבני הערוץ: הרב זמיר כהן, הרב יצחק פנגר, הרבנית ימימה מזרחי, הרבנים הראשיים – הרב יצחק יוסף והרב דוד לאו, הרב יגאל כהן, ועוד מאות רבנים ורבניות.

זאביק הראל, מנהל ערוץ הידברות: "אני מברך על תחילת שידורי ערוץ הידברות בשירות הטלוויזיה של פרטנר TV. החל מהשבוע גם צופי פרטנר TV יזכו משפע של תכנים מרתקים, תכניות אירוח מושקעות, תכני ילדים, תכניות נשים, שיעורים, הרצאות ועוד. הערוץ הוקם כדי לקרב ולאחד בין המגזרים השונים בעם ישראל, והוא ממלא את ייעודו במקצועיות, באיכות מופלאה, על ידי הכלים המתקדמים ביותר שיש לטכנולוגיה להציע. שידורו של הערוץ גם בפלטפורמה חדשה זו הנה צעד נוסף בשגשוגו ובמילוי ייעודו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully