וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות הכלכלה: לייביו ואיי-פי ישיקו זירת מסחר לשידורי וידאו חיים

וואלה ברנז'ה

7.9.2017 / 10:56

הפלטפורמה תציע סביבת מסחר לכיסוי שידורים חיים ברחבי העולם באמצעות חיבור של ספקי תכנים ברחבי העולם עם תחנות טלוויזיה וחברות מדיה

שירותי ענן AP. צילום מסך, צילום מסך
שירותי ענן AP/צילום מסך, צילום מסך

סוכנות החדשות Associated Press) AP) בשיתוף חברת LiveU הישראלית מודיעות היום (חמישי), על השקת AP Live Community - פלטפורמת מסחר מבוססת ענן ראשונה מסוגה לתכני וידיאו בשידור חי ולשירותי איסוף חדשות גלובליים. באמצעותה, יוכלו רשתות טלוויזיה וחברות מדיה להגדיל את היצע התכנים בשידור חי. הפלטפורמה החדשה, המשלבת את רשת החדשות העולמית של AP עם המומחיות הטכנולוגית לשידורים חיים של LiveU, תאפשר בשלב הראשון לרשתות שידור לקבל שירותים מספקים בכל מקום בעולם ובכל זמן, ובכך לכסות את כל סוגי האירועים: ממבזקים ועד לאירועים מתוכננים. הפלטפורמה החדשה, פותחת צוהר לכיסוי אירועים אשר עד להיום לא זכו לסיקור עקב חוסר משאבים ועקב מהירות תגובה לא מתאימה, שכן שידורים חיים מצריכים תגובה מידית.

מדובר בפלטפורמה מקוונת חדשנית, העונה לביקוש למבזקי חדשות ולדיווחים חיים על אירועים המתרחשים במקומות ובזמנים שונים בעולם. ההשקה הרשמית של השירות מתוכננת לתערוכת השידור IBC הקרובה באמסטרדם. אך כבר עכשיו הפלטפורמה פתוחה לכל ארגון חדשות המספק תכנים או תאגידי שידור.

פול שאנלי (Shanley), מנהל הפיתוח העסקי והשותפויות ב-AP, אמר: " Live Community נשענת על מומחיותה של AP בכיסוי וידיאו חדשותי המתבצע על-ידי שירותי המדיה הגלובליים שלנו ומאפשרת לארגוני חדשות וגופי שידור להזמין כיסוי וידיאו ייחודי וחי של אירועים חדשותיים ברחבי העולם. במקביל לגידול בביקוש לתכנים חיים, הפלטפורמה החדשה מבטלת את המורכבות שעמה מתמודדים גופי השידור הנדרשים כיום לשכור צוותי הפקת וידיאו המסוגלים לכסות אירועים חיים באופן מקצועי ואמין מאחר ופלטפורמת AP Live Community מספקת צימוד אוטומטי וקבלת השידור החי אינה כרוכה בטרחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully