וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוקר שיהיה: מיה זיו וולף עוזבת את ערוץ 10 - ועוברת לרשת

10.9.2017 / 10:40

לוואלה ברנז'ה נודע כי מגישת תכנית הבוקר של ערוץ 10, "אור ומיה", תצטרף לצוות מגישי תכנית הבוקר המתחדשת של רשת, שתעבור שינוי מהותי בפורמט לקראת הפיצול בנובמבר הקרוב

מיה זיו וולף. צילום : דני בר-אדון, צילום מסך
מיה זיו וולף/צילום מסך, צילום : דני בר-אדון

מיה זיו וולף עוזבת את ערוץ 10 ועוברת לרשת - כך נודע לוואלה ברנז'ה. זיו וולף משמשת כמגישת תכנית הבוקר של הערוץ, "אור ומיה", בימים שאורלי וילנאי וגיא מרוז לא מגישים את התכנית - ותעשה תפקיד זהה בתכנית הבוקר המתחדשת של זכיינית ערוץ 2, שעוברת שינוי מהותי בפורמט לקראת הפיצול בנובמבר. לצד תכניות הבוקר, הגישה זיו וולף משדרי חדשות שונים וכן את התכנית "5 עם" בערוץ 10. היא החלה את הקריירה שלה בגלי צה"ל, שם הגישה תכניות שונות.

לפני כחודש פורסם בוואלה ברנז'ה כי תכנית הבוקר החדשה של רשת צפויה לעלות בשבועות הקרובים לאוויר, ובזכיינית מתכננים לשכפל את הפורמט של רשת NBC. בדומה ל"טודיי שואו", תכנית הבוקר של רשת תכלול כ-4 מנחים שיגישו ביחד את המהדורה, כאשר בתחילת התוכנית צוות המגישים ישבו באופן מרוכז ולאחר מכן יתפצלו לפינות שונות באולפן החדש, עליו פורסם בוואלה ברנז'ה.

צוות המגישים יכלול את אברי גלעד והילה קורח – המגישים כיום את "העולם הבוקר" – ובנוסף אליהם יצטרף החזאי של חדשות 2 אלעד זוהר, שלפני כשבוע הודיע על עזיבתו את חברת החדשות לטובת הזכיינית. זוהר יגיש בתוכנית פינות שונות ואת תחזית מזג האוויר, כשבנוסף הוא צפוי להגיש תוכניות נוספות ברשת בהמשך.

זיו וולף מסרה בתגובה: מיה זיו וולף: "אני מודה לערוץ 10 ונרגשת לצאת לדרך חדשה כחלק מהנבחרת של "רשת" לקראת המעבר ל-7 ימי שידור".

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 10
  • רשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully