וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם חדש בין פרטנר לשח"ם ישווה את תנאי השחקנים להפקות טלוויזיה

12.9.2017 / 11:55

לוואלה ברנז'ה נודע כי ארגון השחקנים וספקית התוכן חתמו השבוע על הסכם ראשון מסוגו - לפיו התנאים המגיעים לשחקנים יהיו תואמים להסכם של שח"ם עם איגוד המפיקים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שח"ם ו-Partner TV חתמו השבוע על הסכם המסדיר את תנאי השחקנים בהפקות תוכן למפעילים הנתמכים ברשת האינטרנט - כך נודע לוואלה ברנז'ה. מדובר בהסכם ראשון מסוגו המשווה את תנאי השחקנים להפקות טלוויזיה. ההסכם קובע כי התנאים והשכר המגיעים לשחקנים יהיו תואמים להסכם שח"ם עם איגוד המפיקים, אשר אותו מכבדים רוב גופי השידור בישראל.

"כניסתם של ספקי תוכן חדשים לשוק ושירות Partner Tv בפרט מהווה אפשרות לקידום התרבות הישראלית ופריחת היצירה המקומית. ארגון שח"ם רואה בחתימת ההסכם כצעד לקראת הגדלת הפקות תוכן ישראלי ודרמות שיטיב גם לשחקנים ולשחקניות וגם לכלל הציבור הישראלי", אומרים בשח"ם ומוסיפים כי הארגון ימשיך לפעול למען השחקנים והשחקניות בישראל, למען קידום התרבות והיצירה המקורית, וכפי שנהג ודרש מספקי התוכן טלוויזיוניים להפיק וליצור תרבות ישראלית - כך גם ימשיך וידרוש זאת מספקי התוכן החדשים.

אורי רשטיק, מנכ"ל שח"ם, מסר: "כולנו תקווה שזהו צעד ראשון מצד פרטנר לקראת הפקות מקור ודרמות. אנו נמשיך לעקוב ולדרוש מפרטנר לעשות ולהפיק תוכן ישראלי מקורי".

אסתי זקהיים, יו"ר שח"ם, אמרה: "אני מברכת את ההסכם הזה ואני קוראת לשאר השחקנים החדשים בשוק הטלוויזיה, לקחת דוגמה מחברת פרטנר ולכבד את מקצוע המשחק. אין ספק כי נעשה פה צעד משמעותי לקראת הסדרת שוק הטלוויזיה, אבל הדרך עוד ארוכה ואנחנו נמשיך לפעול למען השחקנים והשחקניות ולמען התרבות הישראלית".

מאיגוד המפיקים נמסר: "איגוד המפיקים מברך את שח"ם ואת חברת פרטנר על ההבנות אליהן הגיעו בנוגע להפקות המקור העתידיות של פרטנר ועל הרצון והמחוייבות לשמור על תנאים של נאותות הפקה. כניסת פרטנר לשוק הטלוויזיה כשחקן בשוק הפקות המקור מבורכת בעינינו, ואנו תקווה שלפנינו תקופה חדשה של יצירה ישראלית מקורית לטובת כלל הצופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully