וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרן החדשה תובעת את "ישראל היום": "פרסם שקרים מוחלטים נגדנו"

12.9.2017 / 14:50

הקרן הגישה תביעת לשון הרע בסך 75 אלף שקל נגד העיתון, בעקבות "שרשרת של שלושה פרסומים שקריים, מסיתים ודיבתיים" לטענתה שהופיעו בכתבות של יאיר אלטמן, מהן עולה כי הקרן "תמכה באירוע פרידה" שנערך לכבוד באסל גאטס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקרן החדשה לישראל הגישה היום (שלישי) תביעת לשון הרע בסך 75 אלף שקל נגד "ישראל היום". התביעה הוגשה באמצעות עו"ד ישי שנידור ומתייחסת ל"שרשרת של שלושה פרסומים שקריים, מסיתים ודיבתיים" לטענת הקרן. הכתבות נכתבו על ידי הכתב יאיר אלטמן, ומהן עולה כי הקרן "תמכה באירוע פרידה" שנערך לכבוד באסל גאטס, ערב כניסתו לכלא - זאת למרות שלטענת הקרן, אלטמן ועורכי העיתון ידעו כי אין זו האמת.

התביעה הוגשה נגד אלטמן ועורך "ישראל היום" בועז ביסמוט. בקרן מבהירים כי קודם הפרסום היא כבר הבהירה לכתב ולעורכיו כי המידע שעומד להתפרסם אינו נכון, ולאחר הפרסום ביקשה מהעיתון לפרסם התנצלות והודעת הבהרה - אך במערכת "ישראל היום" סירבו לבקשה.

בקרן מבהירים כי בניגוד לפרסום, "לקרן לא היו יד או רגל באירוע הפרידה". עוד נכתב בכתב התביעה כי "זהו פרסום שיקרי שנעשה על ידי התובעת, בניגוד לכל אמת מידה של עבודה עיתונאית סבירה, כדי להכפיש את שמה של התובעת תוך שהעיתון מייחס לה מעשה שלא רק שלא עשתה אלא שכלל לא התקיים".

מנכ"ל הקרן החדשה לישראל, מיקי גיצין, מסר: "ישראל היום מנצל את כוחו כדי לפגוע באופן מכוון ושקרי בשמה הטוב של הקרן החדשה לישראל. לא ייתכן שהעיתון יתעלם מכללי האתיקה העיתונאית, או מהגינות בסיסית כלשהי, ולא ניתן לו לרמוס את האמת תחת רגליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully