וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצא מהתחנה: אבי ברזילי עוזב את גל"צ; ישמש כעורך הראשי של אודי סגל ולוסי אהריש

12.9.2017 / 16:31

פרסום ראשון: שבוע אחרי כניסתו הרשמית של מפקד התחנה הנכנס שמעון אלקבץ לתפקידו הודיע ראש מחלקת החדשות בתחנה הצבאית על מעברו לזכיינית ערוץ 2 רשת - כך נודע לוואלה ברנז'ה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרכבת יצאה לרמת החייל. אבי ברזילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבי ברזילי, 63, מונה לעורך הראשי של תוכניתם של לוסי אהריש ואודי סגל ב"רשת" - כך נודע לוואלה ברנז'ה. ברזילי משמש כמנהל מחלקת האקטואליה של גלי צה"ל מזה כשנה וחצי (גילוי נאות: עורך המדור דוד ורטהיים משדר בתחנה). התוכנית צפויה לעלות לאוויר עם פיצול ערוץ 2 ולקראת מעברה של "רשת" לערוץ 13 ב-1 בנובמבר. לפני שבוע בלבד נכנס לתפקידו מפקד התחנה הצבאית החדש שמעון אלקבץ, אשר החליף את ירון דקל. עדיין לא ברור מי יחליפו בתפקיד.

לברזילי עבר עשיר בתחום התקשורת והאקטואליה. בתחילת דרכו העיתונאית שימש כעורך המשנה של "מבט" בערוץ 1 ובהמשך, מ-1990 ועד 1996 שימש כראש הדסק ב"ידיעות אחרונות". לאחר מכן, במשך 4 עונות שימש כעורך "עובדה" והחל משנת 2002 ועד 2005 שימש ברזילי כעורך "אולפן שישי" בחדשות 2.

ברזילי כיהן גם כמנהל מחלקת החדשות של גלי צהל ובשלל תפקידים נוספים בתחנה ובהם גם ראש מערך ההדרכה.

כזכור, לפני כחודש וחצי הודיע סגל על פרישה מחדשות 2 והצטרפותו ל"רשת" כמגיש ופרשן בכיר בשידורי הזכיינית ובמסגרת תוכנית משותפת לו וללוסי אהריש.

ברזילי מסר בתגובה: "אני פורש מגלי צה"ל כדי להשתתף באתגר הגדול של 'רשת' והמעבר לערוץ 13 ולהישאר גם לאחר הפיצול ככלי מרכזי ביותר בתקשורת הישראלית. לערוך את תוכניתם של לוסי אהריש ואודי סגל זה אתגר גדול בקריירה העיתונאית שלי".

מרשת נמסר בתגובה: "הצטרפותו של אבי ברזילי מהווה נכס מהותי ואיכותי למערך האקטואליה של 'רשת' בערוץ 13 החדש. עשינו מאמץ להביא את אחד העורכים המנוסים בתעשייה כדי לרשום פרק חדש עם הישגים בשידורי האקטואליה של 'רשת'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully