וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד עזיבה בערוץ 10: מואב ורדי מצטרף לתאגיד

13.9.2017 / 9:05

הכתב המדיני של חדשות 10 עובר לכאן וישמש כראש דסק חדשות החוץ - תפקיד שבתאגיד התקשו לאייש מתחילת הדרך; במסגרת תפקידו ורדי יגיש יומן חדשות חוץ יומי בכאן 11 וישתלב בתפקידי הגשה נוספים בטלוויזיה וברדיו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עזיבה נוספת בערוץ 10: מואב ורדי מצטרף לתאגיד, וישמש בתפקיד ראש דסק חדשות החוץ של כאן. ורדי, ששימש ככתב המדיני של חדשות 10, יגיש יומן חדשות חוץ יומי בכאן 11, וישתלב בתפקידי הגשה נוספים בטלוויזיה וברדיו. כמו כן, הוא צפוי ליצור פרויקטים דוקומנטריים עבור התאגיד.

בתאגיד התקשו לאייש את תפקיד ראש דסק חוץ במשך מספר חודשים. לאחרונה פורסם בוואלה ברנז'ה כי יעל לביא עוזבת את כאן לאחר תקופה קצרה בדסק החוץ, מכיוון שהפיילוט שעשתה לתכנית העוסקת בחדשות חוץ לא צלח. בתאגיד מדגישים כי ערן סיקורל ימשיך בתפקידו כעורך חדשות החוץ של כאן רשת ב' ומגיש השעה הבינלאומית ברדיו.

זוהי העזיבה השלישית השבוע בערוץ 10, כאשר ביום ראשון פורסם בוואלה ברנז'ה כי מיה זיו וולף עוברת לרשת, ומצטרפת לצוות מגישי הבוקר של התכנית החדשה שתעלה לאחר הפיצול. בנוסף, אתמול פורסם בוואלה ברנז'ה כי פז שוורץ, המשמשת כחברת מערכת קבועה ב"שישי עם אילה חסון", עוזבת את ערוץ 10 כעבור מעל לעשור ומצטרפת גם היא לתאגיד, שם תשמש ככתבת בתכנית התחקירים "זמן אמת". בערוץ 10 נאלצים להתמודד כרגע עם מחסור רציני באיוש כתבים - בין היתר בתפקיד כתב השטחים (רועי שרון עבר לתאגיד לפני מספר חודשים), וכעת גם הכתב המדיני.

ורדי שימש בחמש השנים האחרונות בתפקיד הכתב המדיני של ערוץ 10. במסגרת תפקידו סיקר בשנים האחרונות את מהפכת תחריר במצרים, פלישת רוסיה לחצי האי קרים, פיגועי הבטקלאן בפריז - ואף דיווח מהקרב על מוסול בצפון עיראק, מזירת חיסול מהנדס הטילים של חמאס בטוניס וסיקר מדרום קוריאה וגואם את המשבר בין ארה"ב לצפון קוריאה. הוא הכין עבור ערוץ 10 מספר סדרות דוקומנטריות, שעסקו בנושאים שונים: 50 שנה למלחמת ששת הימים, 20 שנה לרצח רבין, ערביי ישראל ועוד.

ורדי מסר: "אני שמח ונרגש להצטרף לתאגיד השידור הישראלי, מקום בו אני רואה פוטנציאל רב לעשיית עיתונות משפיעה ורלוונטית לציבור הישראלי, ומאמין מאוד בהצלחת המקום. אני עוזב מקום שהיה ביתי ב-11 השנים האחרונות. אני מבקש להודות לגולן יוכפז ויוסי ורשבסקי על ההזדמנות המקצועית שנתנו לי בתקופת עבודתנו המשותפת. חדשות 10 היא מופת לעיתונות הישגית ומקצועית, ואני רוצה להגיד תודה להנהלה, לעורכים, הכתבים, המגישים, המפיקים, התחקירנים, וכל האנשים היקרים בערוץ 10 שמהם למדתי ושבזכות כשרונם ומסירותם הצלחתי בעבודתי העיתונאית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully