וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הקלפים קרוב לחזה: בניגוד לקשת - ברשת לא יחשפו את לוח השידורים החדש

14.9.2017 / 15:12

לאחר שקשת חשפה את לוח השידורים החדש שלה שיעלה לאחר פיצול ערוץ 2, ברשת לא מתכוונים "להיענות לאתגר" ומעוניינים לשמור את הקלפים לעצמם, עד לסמוך למועד הפיצול. מה בכל זאת אנו יודעים על השיבוצים העתידיים?

רשת. יחצ,
רשת/יחצ

לאחר שקשת חשפה את לוח השידורים החדש שלה שיעלה לאחר פיצול ערוץ 2, מתברר שברשת ככל הנראה לא מתכוונים "להיענות לאתגר" ולחשוף את הלוח שלהם בזמן הקרוב. על פי גורם בכיר המעורה בפרטים, הזכיינית מתכוונת לשמור את הקלפים לעצמה ולא לחשוף את הלוח, עד לסמוך למועד הפיצול - שייערך בנובמבר הקרוב.

אחת מתכניות הדגל שיעלו אחרי החגים, כנראה טרם הפיצול, היא העונה החדשה של ה"אקס פקטור". עד כה רשת נהגה לשדר ב-3-4 מימי השידור שלה תכנית אחת מרכזית שנחשבה לעוגן בלוח השידורים ו"סחבה" איתה תקופה של מספר חודשים - "דה ווייס", "הישרדות" ועוד. ואולם המעבר ל-7 ימי שידור יצריך מן הסתם אסטרטגיה אחרת. לכך מתווסף הצורך לייצר נראות התחלתית על מנת לייצר הרגלי צפייה, מה שמסביר אולי את ריכוז המותגים והפרומואים לריאליטי "המירוץ למיליון" שיעלה גם הוא במקביל לפיצול. "האח הגדול" ברשת יעלה ככל הנראה לקראת סוף 2017.

תכנית נוספת שתעלה לאחר הפיצול היא העונה השנייה של הקומדיה המצליחה "נבסו" - שזכתה לממוצע רייטינג נאה בפריים שני ולביקורות אוהדות. העונה השנייה היא בעצם חצי מהעונה הראשונה שפרקיה כבר צולמו מזמן, ובזכיינית החליטו "לשמור" את מחצית העונה לאחרי הפיצול לאור הצלחת הסדרה.

כמו האולפן של רשת, שעבר שיפוץ מאסיבי במיליוני שקלים, גם תכנית הבוקר תעבור מתיחת פנים: התכנית החדשה תהיה במתכונת ה"טודיי שואו" של nbc, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה. לצוות המגישים אברי גלעד והילה קורח יצטרפו חזאי חדשות 2 לשעבר אלעד זוהר ומגישת תכנית הבוקר של ערוץ 10 מיה זיו וולף. בנוסף לכך, הזכיינית תעלה תכנית אקטואליה יומית חדשה שתשודר לפני המהדורה המרכזית. את התכנית יגישו לוסי אהריש ואודי סגל שעבר לרשת מחדשות 2. גם התכנית החדשה של גיא לרר, שעבר מערוץ 10, תעלה לאחר הפיצול בפריים שני בערוץ 13.

תכניות נוספות שהזכיינית מתכננת להעלות בחודשים הקרובים הן תכנית תחקירים חדשה אותה יערוך אבנר הופשטיין, לשעבר ראש דסק התחקירים בגל"צ, ריאליטי מתחרה ל"בייק אוף" של קשת, ודרמה חדשה על עולם הריאליטי אותה כתב רועי סטריקובסקי.

לא התקבלה תגובה מרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully